Είμαι στον 5ο και έχω πάρει 10 κιλά. Είναι ανησυχητικό;



Πάντα ήμουν πολύ αδύνατη. Με το που έμεινα έγκυος μου άνοιξε πολύ η όρεξη και ειδικά για γλυκά. Μπορεί να φάω ένα οικογενειακό παγωτό μόνη μου το βράδυ που κάθομαι στην...

τηλεόραση ή διαβάζω ένα βιβλίο. Είμαι στον 5ο μήνα και έχω πάρει 10 κιλά. Είναι ανησυχητικό;

Το πόσα κιλά πρέπει να πάρετε στη διάρκεια της εγκυμοσύνης, εξαρτάται συνήθως από τον σωματότυπό σας και το πόσα κιλά είχατε πριν μείνετε έγκυος. Οι μαιευτήρες χρησιμοποιούν έναν δείκτη για τον υπολογισμό αυτό, που ονομάζεται δείκτης μάζας σώματος (Body Mass Index – BMI). Το ΒΜΙ υπολογίζεται αν διαιρέσετε το βάρος σας (σε κιλά), με το τετράγωνο του ύψους σας (σε μέτρα). Έτσι αν το ΒΜΙ σας είναι μεταξύ 18,5 και 26 (κανονική), θα πρέπει να πάρετε 11-15 κιλά σε όλη την εγκυμοσύνη. Αν είναι μεταξύ 26-29 (υπέρβαρη), θα πρέπει να πάρετε 7-11 κιλά. Αν έχετε ΒΜΙ πάνω από 29 (παχύσαρκη), θα πρέπει να πάρετε 7-9 κιλά ή λιγότερα. Και τέλος αν είστε αδύνατη (με ΒΜΙ κάτω από 18,5), θα πρέπει να πάρετε 12-18 κιλά. Υπολογίστε σε ποια κατηγορία ανήκετε, και κάντε τον προγραμματισμό σας. Πρέπει να γνωρίζετε από την αρχή βέβαια ότι τα γλυκά και τα παγωτά και γενικά ότι περιέχει ζάχαρη και λίπος απαγορεύονται στην εγκυμοσύνη. Αν πάρετε πολλά κιλά στην εγκυμοσύνη, αυξάνετε τον κίνδυνο επιπλοκών, όπως αυξάνετε την πιθανότητα να παρουσιάσετε διαβήτη ή υπέρταση, αυξάνετε τον κίνδυνο να γεννήσετε πρόωρα και αυξάνετε τον κίνδυνο να έχετε προβλήματα κατά τη διάρκεια του τοκετού. Σκεφτείτε και το ενδεχόμενο τα κιλά αυτά να σας μείνουν «προίκα», μαζί με τα προβλήματα που δημιουργούν (ζάχαρο και πίεση). Ακολουθήστε συνεπώς μια σωστή διατροφή από την αρχή, για να έχετε μια καλή, υγιή, και απροβλημάτιστη εγκυμοσύνη. faysbook.gr

Via
   
 spitikomas.blogspot.gr
                                            


Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :