Αυτές είναι οι 4 τροφές που χορταίνουν χωρίς να παχαίνουν

Αγκινάρες... Μπορεί να μην σου γεμίζουν το μάτι, αλλά οι αγκινάρες περιέχουν 6,5 γραμμ. ίνες. Ακόμα, αντιστοιχούν 60 θερμίδες σε 1 αγκινάρα μεσαίου μεγέθους. Μπρόκολο:

Το καταπράσινο μπρόκολο περιέχει 5,1 γραμμ. ίνες. Αντιστοιχούν 55 θερμίδες σε 1 φλιτζ. μαγειρεμένο μπρόκολο. Δημητριακά ολικής αλέσεως:

Τα δημητριακά ολικής άλεσης περιέχουν 8 γραμμ. ίνες ενώ αντιστοιχούν 200 θερμίδες σε 1 1/4 φλιτζάνι δημητριακών. Πλιγούρι αλεσμένο:

Το πλιγούρι περιέχει 5 γραμμ. ίνες ενώ αντιστοιχούν 160 θερμίδες σε 1/2 φλιτζ. μαγειρεμένο πλιγούρι.

Via
   
 spitikomas.blogspot.gr
                                            

Share on Google Plus
ERGASIA

About NEWS

...
    Blogger Comment
    Facebook Comment