Απόλυτη συμμετρία στο… πρωινό!

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας και ο φωτογράφος Michael Zee απαθανατίζει στο φακό του τα ωραιότερα πρωινά που ετοιμάζει για τη φίλη του κάθε πρωί. Ο ίδιος, όπως λέει, σηκάνεται πολύ νωρίς, και φτιάχνει το πρωινό με υλικά που έχει προμηθευτεί αποβραδίς, φροντίζοντας τα πιάτα να είναι απόλυτα ίδια και οι τροφές συμμετρικές. Όλο αυτό ξεκίνησε με τον ίδιο να θέλει να δείξει τη μεγάλη του αγάποη προς την κοπέλα του αν και κάποιοι τον έχουν χαρακτηρίσει ως ψυχαναγκαστικό. Ο ίδιος απαντά: “Δεν έχω κανέναν ψυχαναγκασμό απλώς θέλω να δηλώσω με τον τρόπο αυτό πόσο ερωτευμένος είμαι. Από τα ταξίδια που έχω κάνει σε διάφορα μέρη του κόσμου έχω κρατήσει γεύσεις και εικόνες από τα πρωινά που έτρωγα εκεί και προσπαθώ να δημιουργήσω παρόμοια πιάτα και γεύσεις. Μου αρέσει η ποικιλία στα χρώματα γιατί ανοίγει την όρεξη. Όμως δυσκολευόμαστε πολύ να τα φάμε και μένουμε πολλή ώρα να τα κοιτάζουμε και οι δύο…”.

Via
   
 spitikomas.blogspot.gr
                                            


Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :