Αυτά τα 99 απλά πράγματα θα σας βοηθήσουν να αποβάλετε το άγχος...

Είτε έχετε πέντε λεπτά χρόνο, είτε πέντε ώρες ή εβδομάδες, αυτά τα 99 δοκιμασμένα κόλπα θα σας βοηθήσουν να πείτε αντίο στο άγχος...

1. Κρατήστε ένα ημερολόγιο με τις ανησυχίες σας. 2. Ξεφλουδίστε ένα πορτοκάλι. Έρευνες δείχνουν ότι η μυρωδιά του μειώνει το στρες. 3. Διαβάστε ένα βιβλίο, ακόμα κι αν πρόκειται για μερικές σελίδες. 4. Φάτε ένα αβοκάντο. Τα συστατικά του βοηθούν στη μείωση της πίεσης. 5. Κάντε έναν περίπατο στο πράσινο. 6. Κάντε παρέα με τον καλύτερό σας φίλο. 7. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να επικεντρωθείτε στην αναπνοή σας. 8. Πάρτε έναν υπνάκο. 9. Παίξτε με το κατοικίδιό σας. 10. Δοκιμάστε την αρωματοθεραπεία. 11. Γελάστε. 12. Κάντε μασάζ. 13. Δώστε σε κάποιον μία τεράστια αγκαλιά. 14. Δοκιμάστε την τύχη σας στο καραόκε. 15. Ή τραγουδήστε μόνοι στο σπίτι. 16. Κάντε μία χειροτεχνία. 17. Δοκιμάστε να αρχίσετε το πλέξιμο. 18. Δώστε μία ευκαιρία στον διαλογισμό. 19. Ακούστε Μότζαρτ. 20. "Βρεθείτε" με τον σύντροφό σας. 21. Σβήστε όλα τα διαφημιστικά email που έρχονται στο λογαριασμό σας. 22. Φιλήστε κάποιον αγαπημένο σας. 23. Πάρτε τηλέφωνο τη μαμά σας. 24. Δοκιμάστε μία τεχνική χαλάρωσης των μυών, σφίγγοντας και χαλαρώνοντας του μύες σας. 25. Κάντε σοκολατοθεραπεία. 26. Κάντε αποχή από τα email σας. 27. Συγχωρέστε κάποιον που σας έχει στεναχωρήσει. 28. Σκεφτείτε κάτι για το οποίο είστε ευγνώμονες. 29. Ασκηθείτε. Οι έρευνες δείχνουν ότι η άσκηση αυξάνει τη δυνατότητα του σώματος να διαχειρίζεται το άγχος. 30. Λύστε τις διαφορές σας με τέτοιο τρόπο ώστε να μην υπάρχει αντιπαράθεση και τσακωμοί. 31. Πιείτε τσάι. 32. Κλείστε για λίγο το κινητό σας. 33. Νιώστε τη χαρά. 34. Πιείτε μια πορτοκαλάδα. 35. Μασήστε τσίχλα. 36. Σκεφτείτε τα σημαντικά πράγματα και τους σημαντικούς ανθρώπους που έχετε στη ζωή σας. 37. Βάλτε στη διατροφή σας τα Ωμέγα-3 λιπαρά. Ζήτω ο σολομός! 38. Μελετήστε τη θρησκεία σας. 39. Ψάξτε μία δουλειά με λιγότερο άγχος. 40. Μετακομίστε στην Ικαρία! 41. Πηγαίνετε με τα πόδια ή το ποδήλατο στη δουλειά. 42. Ακούστε τους ήχους της φύσης. 43. Απολαύστε ένα μπολ με βρώμη. 44. Δώστε μια ευκαιρία στον βελονισμό. 45. Χαμογελάστε. 46. Αγοράστε μία γλάστρα για το σπίτι ή το γραφείο. 47. Αφεθείτε και κλάψτε. 48. Φάτε μαύρη σοκολάτα. 49. Δοκιμάστε να κάνετε γιόγκα. 50. Πείτε όχι! Δεν χρειάζεται να γίνεστε χίλια κομμάτια συνέχεια. 51. Βιώστε την "απόλαυση". 52. Γελάστε με την ψυχή σας. 53. Κάντε θετικές σκέψεις. 54. Χορέψτε. Όχι μόνο μειώνει το στρες αλλά ενισχύει και τη μνήμη σας. 55. Απολαύστε ένα ζεστό μπάνιο. 56. Ψεκάστε τον χώρο με άρωμα πεύκου. 57. Ή με άρωμα βανίλια. 58. Κολυμπήστε. 59. Κοιμηθείτε καλά. Ο καλός ύπνος είναι το κλειδί για την ευτυχία. 60. Ξεκαθαρίστε το γραφείο ή το σπίτι σας. 61. Ξυπνήστε νωρίς. 62. Περάστε ένα απόγευμα σε ένα κέντρο ιππασίας. 63. Επικεντρωθείτε σε μία δουλειά κάθε φορά. Μην τα κάνετε όλα μαζί. 64. Διαμορφώστε ένα ωραίο περιβάλλον. 65. Αν είστε καπνιστής, δοκιμάστε να το κόψετε. 66. Δείτε βίντεο με δέντρα (κι όμως βοηθάει!). 67. Κάντε μια βόλτα στην παραλία. 68. Απομακρύνετε όλους τους ανθρώπους από τη ζωή σας που σας προκαλούν άγχος. 69. Σκεφτείτε θετικά πράγματα για τον εαυτό σας. 70. Μην περιμένετε σε ουρές. 71. Περάστε χρόνο με τον αγαπημένο σας. 72. Πιείτε πράσινο τσάι. 73. Αγνοήστε τα τηλεφωνήματα για δουλειά, όταν είστε διακοπές. 74. Αποδεχτείτε το γεγονός ότι μεγαλώνετε. 75. Βάλτε μέλι και ελαιόλαδο στη διατροφή σας. 76. Κάντε ένα διάλειμμα από τα social media. 77. Βρίστε. 78. Μοιραστείτε το γεύμα σας με ένα φίλο σας. 79. Αναστενάξτε. 80. Ή ουρλιάξτε. 81. Κάντε μία αστεία γκριμάτσα. 82. Κλείστε τα μάτια σας, ακόμα και για λίγα λεπτά (αλλά όχι όταν οδηγείτε). 83. Χτενίστε τα μαλλιά σας. 84. Κάντε κάτι όμορφο για κάποιον άλλον. 85. Απολαύστε μερικές ήσυχες στιγμές. 86. Γράψτε τις αρνητικές σας σκέψεις σε ένα χαρτί, σκίστε το και πετάξτε το στα σκουπίδια. 87. Κοιτάξτε οτιδήποτε έχει χρώμα μπλε. 88. Κοιτάξτε παλιές φωτογραφίες. 89. Θέστε «όρια άγχους» και όταν κάποιος προσπαθήσει να τα ξεπεράσει, απομακρυνθείτε. 90. Πηγαίνετε για τρέξιμο. 91. Ζωγραφίστε! Δεν είναι μόνο για παιδιά. 92. Χαϊδέψτε το σκύλο ή τη γάτα σας. 93. Χαζέψτε τη θέα από το παράθυρο. 94. Μιλήστε σε έναν φίλο σας. 95. Χρησιμοποιείστε τη φαντασία σας και δείτε τη ζωή σας σαν σκηνή από ταινία. 96. Μετρήστε μέχρι το 10 και μετά αντίστροφα. 97. Βγείτε στον ήλιο, αλλά μην ξεχάσετε το αντηλιακό. 98. Φάτε το μεσημεριανό σας στη δουλειά, μακριά από το γραφείο σας. 99. Εάν δεν μπορείτε να διαχειριστείτε το άγχος σας, σκεφτείτε να επισκεφτείτε ένα Ειδικό Ψυχικής Υγείας.

Via
   
 spitikomas.blogspot.gr
                                            

Share on Google Plus
ERGASIA

About senariografos

...
    Blogger Comment
    Facebook Comment