"Η εξομολόγηση"

αυτό είναι βέβαια αμαρτία, αλλά μπορώ να στο συγχωρήσω

Πάει μια μέρα ένας σε ένα παπά για να εξομολογηθεί.

Του λέει λοιπόν: Πάτερ μου αμάρτησα, τότε στον πόλεμο του 40 έκρυψα έναν άνθρωπο στο υπόγειο μου.” Τέκνο μου αυτό δεν είναι αμαρτία, βοήθησες έναν συνάνθρωπό σου”, του λέει ο παπάς. Τότε λοιπόν του ξαναλέγει: Ναι όμως πάτερ μου του έπαιρνα και 20 χιλιάδες το μήνα.” Το σκέφτεται ο παπάς και του λέει: Α! παιδί μου αυτό είναι βέβαια αμαρτία, αλλά μπορώ να στο συγχωρήσω.” Και τότε ο εξομολογούμενος τον ρωτάει δειλά: Δηλαδή Πάτερ μου να του πω ότι τελείωσε ο πόλεμος;

Via
   
 spitikomas.blogspot.gr
                                            


Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :