Ατάκες που τρελαίνουν

για πολλή τρέλα όμως

Τώρα που έρχεται ο χειμώνας έρχεται και η έξυπνη σόμπα..

Θα πηγαίνει να κόβει ξύλα μόνη της... Τσακώθηκα με ένα κρητικό και μου είπε θα έρθει να μου την παίξει στο μάτι...

Ανώμαλος θα είναι... Σε έναν δίκαιο κόσμο στα διόδια Αθηνών-Πατρών θα έπρεπε να πληρώνεσαι. Άντρες έτοιμοι για φόλα. Κάθε φορά που πάω για εξετάσεις αίματος το ξεκαθαρίζω στην νοσοκόμα.

Απ'oπου θες πάρε λέω....μόνο την καλλιτεχνική φλέβα μην μου πειράξεις. Έστειλα sms στη γυναίκα μου , "Είσαι Miss ποδια 2014".

Την ψώνισε και με παράτησε.

Κι' όλα αυτά για ένα τόνο που έλειπε από το 'α' ... Φήμες λένε πως άνοιξε κάποιος τις οδηγίες από φάρμακο και το ξαναδίπλωσε όπως ήταν. Είμαι σε ηλικία που περνάω από φαρμακείο και σταματάω να σκεφτώ αν χρειάζομαι τίποτα ... Μου έκλεψαν το πορτοφόλι, ρεζίλι θα έγινα ούτε 1€ δεν είχε. Η μέση Ελληνίδα γκόμενα είναι κολλημένη με έναν πρώην της, της αρέσει κάποιος άλλος και μιλάει με έναν τρίτο... Η τέλεια γυναίκα, δεν μιλάει, δεν ρωτάει, δεν ζητάει, δεν ξοδεύει.

Μισό να την φουσκώσω να σας τη δείξω... Πήρα αμάξι με αυτόματο σασμάν.

Αλλάζει λέει μόνο του τις ταχύτητες .

Μία ώρα τώρα περιμένω να βάλει όπισθεν να ξεπαρκάρω ... Δεν ξέρεις τι σημαίνει κόλαση , αν δεν έχεις μάνα που περνά κλιμακτήριο και γκόμενα που έχει περίοδο την ίδια στιγμή ... Και τα βουνά να πάρω... πάλι θα τα κάνω θάλασσα εμμμμ Σταματήστε να χορεύεται στα bachelor party σας το "θα ζήσω ελεύθερο πουλί" και δοκιμάστε κάτι σε "παραμυθιάζομαι, ξέρω πολύ καλά τι θα συμβεί". Να μαζευτείτε καμιά μέρα όλοι εσείς οι μπαγλαμάδες, να μας παίξετε κάνα ρεμπέτικο...

Via
   
 spitikomas.blogspot.gr
                                            


Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :