Έτσι έχασε η Τάμτα 15 κιλά

Η διατροφή και τα fitness tips της Τάμτα για άψογο κορμί... Σε συνέντευξή της,

η αγαπημένη τραγουδίστρια αποκάλυψε τα μυστικά της για άψογο σώμα και μίλησε αναλυτικά για το πώς κατάφερε να χάσει 15 ολόκληρα κιλά. Για τη διατροφή που ακολούθησε για να χάσει τα περιττά κιλά: Ακολούθησα υγιεινή διατροφή και έχασα 15 κιλά σε 2 περίπου χρόνια χωρίς να πεινάσω ποτέ. Πραγµατικά αργά. Δεν έχω κάνει ποτέ αυτές τις υπερβολικές και επικίνδυνες δίαιτες. Από τότε είµαι 2,5-3 κιλά πάνω-κάτω». Για το πώς καταφέρνει να διατηρεί αδύνατο το κορμί της τώρα: Τρώω υγιεινά και βοηθά πολύ η µαµά µου που µου µαγειρεύει. Το πρωί φεύγω από το σπίτι και έχω 3 γεύµατα σε τάπερ στο αµάξι, ενώ τρώω πέντε γεύµατα οπωσδήποτε». Όσο για το πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθεί; Γυμνάζεται 3-4 φορές την εβδοµάδα, µε όργανα αλλά και συνδυαστική προπόνηση µε pilates, µπάλες και ιµάντες. Το τελευταίο διάστημα την καρδιά της έχει κλέψει ο στίβος.

Via
   
 spitikomas.blogspot.gr
                                            


Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :