Τάσος Χαλκιάς σε Γρηγόρη Αρναούτογλου: Πίκρανα τους γονείς μου & δεν πρόλαβα να πω συγγνώμη

Καλεσμένος του χθεσινού

«The 2night Show» ήταν ο Τάσος Χαλκιάς. Μια και μόνο φράση του... Γρηγόρη Αρναούτογλου έγινε η αφορμή να ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου. Καλεσμένος του χθεσινού

«The 2night Show» ήταν ο Τάσος Χαλκιάς. Μια και μόνο φράση του Γρηγόρη Αρναούτογλου έγινε η αφορμή να ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου. Στο τέλος της ζωής μας καταλήγουμε να γίνουμε σαν τον πατέρα μας" είπε ο Γρηγόρης και φαίνεται πως άγγιξε ευαίσθητες χορδές. Σε μια κατάθεση ψυχής ο Τάσος Χαλκιάς παραδέχτηκε πως ο πατέρας του έκανε τεράστια λάθη ενώ ήδη από παιδί είχε φάει πολύ ξύλο αλλά αυτό που τον πονάει είναι ο τρόπος με τον οποίο φέρθηκε στη μητέρα του, στην οποία δεν κατάφερε ποτέ να πει συγγνώμη. Διάβασε αποσπάσματα από την πραγματικά συγκλονιστική συνέντευξη του Τάσου Χαλκιά στον Γρηγόρη Αρναούτογλου. Όπως είπε ο διάσημος ηθοποιός η κόντρα με τον πατέρα του υπήρχε από όταν ήταν μικρό παιδί αλλά δεν έχει μέσα του πικρία κι αποθημένα επειδή του τα έχει ήδη πει κι έχουν λυθεί. Ο πατέρας μου. έκανε τεράστια λάθη.

Του τα είπα με άγριο τρόπο. Πικράθηκε πολύ. Τον πόνεσα. Πέζαμε ξύλο. Ήμουν ένα ατίθασο παιδί, δεν ήθελα το αποκούμπι των γονιών. Δεν παραπονέθηκα ποτέ. Είχα φάει πολύ ξύλο από τον πατέρα μου για ασήμαντα πράγματα. Αυτό όμως που πραγματικά τον έχει πικράνει και το κουβαλάει μέχρι σήμερα είναι η πίκρα που έδωσε στη μητέρα του και παραδέχεται πως δεν την φρόντισε και δεν κατάφερε να της ζητήσει συγγνώμη. Δεν την φρόντισα καλά τη μητέρα μου, την πίκρανα πολύ. Και το λέω με πίκραΕγώ και μόνον εγώ φταίω είπε ο διάσημος ηθοποιός και λύγισε μπροστά στο φακό. Η μητέρα μου ασθένησε ξαφνικά, ενώ ήμουν σε περιοδεία καλοκαιρινή και δεν την πρόλαβα. Όταν γύρισα πρόλαβα να την αγκαλιάσω, όπως την είδα της είπα “φύγε, πήγαινε στο καλό κι έφυγε. Όσο για το τι θα της έλεγε αν τον άκουγε η απάντηση είναι απλή και περιεκτική: Συγγνώμη. Αν ήταν αρκετή δε ξέρω (η συγγνώμη) αλλά για τη μάνα μου θα ήταν. Πηγή

Via
   
 spitikomas.blogspot.gr
                                            


Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :