Μύθοι και αλήθειες για τις γυναίκες

Διαφωνεί κανείς;;;

Όταν κάποιος σου κλέψει τη γυναίκα, δεν υπάρχει καλύτερη εκδίκηση από το να τον αφήσεις να την κρατήσει...

Sacha Guitry Μετά το γάµο, άνδρας και γυναίκα γίνονται δύο πλευρές ενός νοµίσµατος, δεν
µπορούν να συναντηθούν, αν και ?ρίσκονται πάντα µαζί.

Hemant Joshi Παντρέψου οπωσδήποτε. Αν πάρεις καλή γυναίκα θα είσαι ευτυχισµένος, αλλιώς θα γίνεις φιλόσοφος

Socrates Οι γυναίκες µας εµπνέουν µεγάλα πράγµατα και µας έµποδίζουν να τα αποκτήσουµε...

Dumas Το µεγάλο ερώτηµα, που δεν µπόρεσα να απαντήσω είναι, «Τι θέλει µια γυναίκα;»

Sigmund Freud Είπα µερικές λέξεις στη γυναίκα µου και µου απάντησε µε µερικές παραγράφους.

Anonymous Κάποιοι

ρωτούν για το µυστικό του µακροχρόνιου γάµου µου. Διαθέτουµε χρόνο να

πηγαίνουµε δυο φορές την ε?δοµάδα σ’ ένα εστιατόριο. Λίγο φως των

κεριών, δείπνο, χαµηλή µουσική και χορό. Εκείνη πηγαίνει τις Τρίτες, εγώ

τις Παρασκευές.

Henny Youngman Δεν ανησυχώ για την τροµοκρατία. Ηµουν παντρεµένος δυο χρόνια…

Sam Kinison Υπάρχει ταχύτερος τρόπος να µεταφέρεις χρήµατα από το e-banking. Ονοµάζεται γάµος.

James Holt McGavran Ήµουν άτυχος και µε τις δυο γυναίκες µου. Η πρώτη µ’ εγκατέλειψε και η δεύτερη δεν το έκανε.

Patrick Murray Δυο µυστικά για να κρατήσεις τον γάµο σου:

1. Όταν έχεις άδικο, παραδέξου το…

2. Όταν έχεις δίκιο σώπαινε!

Nash Ο αποτελεσµατικότερος τρόπος να θυµάσαι τα γενέθλια της γυναίκας σου είναι να τα ξεχάσεις µια φορά…

Anonymous Ξέρετε τι έκανα πριν παντρευτώ;

Ό,τι µου άρεσε.

Henny Youngman Η γυναίκα µου κι εγώ ήµασταν ευτυχισµένοι για 20 χρόνια. Μετά συναντηθήκαµε.

Rodney Dangerfield Η καλή γυναίκα συγχωρεί τον άντρα της όταν αυτή έχει άδικο.

Milton Berle Ο γάµος είναι ο µοναδικός πόλεµος που κάποιος κοιµάται µε τον εχθρό του.

Anonymous Κάποιος

έ?αλε αγγελία και ζητούσε γυναίκα. Την επόµενη µέρα έλα?ε 100 γράµµατα.

Όλοι του έλεγαν το ίδιο πράγµα: «Μπορείς να πάρεις την δικιά µου»

Anonymous Πρώτος άντρας (υπερήφανα): «Η γυναίκα µου είναι ένας άγγελος».

Δεύτερος άντρας (λυπημένα): «Τυχερέ, η δικιά µου ζει ακόµα».

Anonymous

Via
   
 spitikomas.blogspot.gr
                                            


Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :