Η τελευταία επιθυμία...

Σε έγραψα στο σύνδεσμο του Παναθηναϊκού...

Ένας γέρος, φανατικός Ολυμπιακός, λίγο πρίν πεθάνει, φωνάζει το γιό του και του λέει : Γιέ μου, θα 'θελα να μου κάνεις μια τελευταία χάρη. Ό,τι θες πατέρα. Θα 'θελα να με γράψεις στο σύνδεσμο του Παναθηναϊκού. Μα τι λες ρε πατέρα; Εμείς στο σύνδεσμο του Παναθηναϊκού; Τόσα χρόνια άρρωστοι Ολυμπιακοί, γήπεδα, ξύλο, ιστορίες... ; Σε παρακαλώ παιδί μου. Άκουσέ με. Είναι η τελευταία μου επιθυμία...

Τί να κάνει και ο γιός.Τελευταία επιθυμία του πάτερα του ήταν, πήγε.

Γυρνώντας... Εντάξει πατέρα. Σε έγραψα στο σύνδεσμο του Παναθηναϊκού. Σ' ευχαριστώ παιδί μου. Τώρα μπορώ να πεθάνω ήσυχος. ΕΝΑΣ ΒΑΖΕΛΟΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟΣ!

Via
   
 spitikomas.blogspot.gr
                                            



 adiexodos

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :