Γυναικείος ανταγωνισμός στο εργασιακό περιβάλλον

Ο ανταγωνισμός είναι έννοια σύμφυτη με τη φύση του ανθρώπου. Ιδιαίτερα όμως στο εργασιακό περιβάλλον εκδηλώνεται πιο έντονα...

και συχνά πιο άγρια. Για τις γυναίκες το φαινόμενο είναι ακόμα πιο σκληρό, γιατί για να επιβιώσουν και να εξελιχθούν πρέπει να αποδείξουν την αξία τους διπλά και τριπλά σε σχέση με το άλλο φύλο. Το παράδοξο όμως που παρατηρείται είναι ότι ο ανταγωνισμός δεν αναπτύσσεται μόνο ανάμεσα σε άντρες και γυναίκες, αλλά και ανάμεσα σε γυναίκες με γυναίκες. Για κάποιο λόγο μάλιστα πολλές γυναίκες είναι ιδιαίτερα επιθετικές με άλλες γυναίκες, ενώ φυσιολογικά θα έπρεπε να είναι υποστηρικτικές. Εάν θέλετε να βγείτε αλώβητες από τον αγώνα επιβίωσης στον εργασιακό σας χώρο ακολουθήστε τους 5 πέντε χρυσούς κανόνες: 1 Νούμερο Ένα και Καλύτερος!!! Μην αφήσετε ποτέ μα ποτέ κανέναν να σας υποτιμήσει.

Ο καθένας θα προσπαθήσει να επιβληθεί στον άλλο με κάθε τρόπο και μέσο που έχει, μόνο και μόνο επειδή μπορεί να αισθανθεί μειονεκτικά απέναντι

σε κάποιον ή ακόμη να υστερεί έναντι πολλών. Γενικά, οι περισσότερες γυναίκες έχουν ανασφάλειες, όμως μην επιρρίπτετε τις ευθύνες σε εσάς, διότι δεν σας απασχολεί!!! Προσπαθήστε να αποφεύγετε άβολες καταστάσεις, μην αφήνετε τους άλλους να σας παρασύρουν σε αδιέξοδα μονοπάτια. Μην δεχθείτε να αλλάξετε το είναι και τα πιστεύω σας ποτέ και για τίποτα. Πάντα το πρωτότυπο είναι καλύτερο από το αντίγραφο. 2 Αξιολόγηση Κάντε αξιολόγηση της κατάστασης στην οποία βρίσκεστε. Παρατηρήστε συμπεριφορές ατόμων και συγκρίνετε μεταξύ αυτών προς την πλευρά σας. Αυτό θα το κάνετε για να προστατευτείτε από τυχόν αυστηρές, ανούσιες ή αναίτιες κριτικές. Οι λεκτικές διαμάχες, οι παρατηρήσεις στο χώρο εργασίας τις περισσότερες φορές γίνονται για να βρίσκονται κάποια πρόσωπα συνεχώς στο επίκεντρο της προσοχής, για να υποδείξουν “who’s the boss”. 3 Διατηρήστε το ΖΕΝ σας! Ψυχραιμία!! Όσο δύσκολο κι αν είναι πρέπει να το προσπαθήσετε, για να καταφέρετε να υπερτερήσετε, να βγεί η δουλειά τελικά, αλλά προπάντων να είστε εσείς ικανοποιημένοι με τον εαυτό σας. Σε αυτό το κομμάτι θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη σημασία, διότι εάν χάσετε την εσωτερική ηρεμία σας καθώς και την ψυχραιμία σας, το μόνο που θα καταφέρετε είναι να τους δικαιώσετε. Αυτό ακριβώς θα είναι το πλεονέκτημά σας απέναντί τους, καθώς το να κρατηθείτε και να μην απαντήσετε θα τονίσει την επαγγελματική σας εικόνα και αυτό θα φανεί από την συμπεριφορά των συναδέλφων σας. Αυτά είναι τα στοιχεία του αυτοσεβασμού

και της ωριμότητας και κάπως έτσι θα έχετε κερδίσει την εμπιστοσύνη τους, αφού θα γνωρίζουν ότι σχετίζονται με ένα ώριμο άτομο που το ενδιαφέρει η δουλειά του και όχι τα διάφορα ανούσια σχόλια. 4 Διατηρήστε την εικόνα σας Μην πέσετε στην παγίδα που σας στήνουν οι άλλοι, προφυλάξτε την επαγγελματική σας εικόνα, μην συμμετέχετε σε κουτσομπολιά τα οποία αφορούν άλλους, γιατί το πιο πιθανό είναι να γυρίσουν εναντίον σας. Μην πέφτετε στο επίπεδό τους, γιατί είναι το πιο εύκολο που μπορείτε να κάνετε, εκείνοι όμως δεν θα μπορέσουν πότε να φτάσουν στο δικό σας. 5 Αντιμετωπίστε την κατάσταση Ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης της κατάστασης είναι η επικοινωνία, μπορεί να μην έχει πάντα αποτέλεσμα, εσείς θα ξέρετε πάντως ότι προσπαθήσατε! Τέλος, μην ξεχνάτε πάνω από όλα θα βάζετε τον εαυτό σας, καθώς και την επαγγελματική σας εικόνα. Αυτό είναι που θα σας κάνει να ξεχωρίζετε από όλους, για αυτό κρατήστε την σε υψηλό επίπεδο. Προωθείτε τον εαυτό σας,

θα μένατε ικανοποιημένοι με κάτι λιγότερο από την κορυφή; Πηγή

Via
   
 spitikomas.blogspot.gr
                                            


Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :