Παράκληση για νομική ή βάση σχετικής εμπειρίας βοήθεια στο τι προβλέπεται για συνταξιοδότηση στην 15ετία ή 20ετία με ποσοστό αναπηρίας άνω του 67% ?

Bookmark and ShareΈχω προσληφθεί στο δημόσιο ως νοσηλευτής με τον ειδικό Ν. 1648/1986 όπως αντικαταστάθηκε με τον  Ν.2643/1998, ως ΑμΕΑ με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, τον... 
Αύγουστο του 1999.

 Επίσης πριν τον διορισμό μου στο δημόσιο εργαζόμουν στον ιδιωτικό τομέα ως νοσηλευτής για 4 χρόνια.

 Έχω δηλαδή ήδη συνολικά 15 χρόνια εργασία (χωρίς να συνυπολογίζω τα τρία χρόνια που μπορώ να εξαγοράσω, από την σχολή - ΤΕΙ Νοσηλευτικής και τα τρία χρόνια από τα δύο μου παιδιά).

Σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 166/2000 όπως αντικαταστάθηκε με τον Ν. 3075/2002 δεν προβλέπεται η συνταξιοδότηση μου στην δεκαπενταετία (με αποδοχές 35ετίας), όπως ορίζεται για μια σειρά νοσήματα. Αυτό συμβαίνει διότι στο άρθρο 2 παρ. 1 δεν ορίζετε το νόσημα μου, κάτι το οποίο σύμφωνα με την εν λόγω διάταξη κρίνεται αναγκαίο, παρότι έχω ποσοστό αναπηρίας άνω του 67%.

Πιο συγκεκριμένα πάσχω από 25ετίας από Αγκυλοποιητική Σπονδυλίτιδα. Έχω κάνει ολικές αρθροπλαστικές ισχύων άμφω (προ 17 έτη στο δεξί ισχίο και προ 15 έτη στο αριστερό) και η νόσος μου έχει προσβάλει το σύνολο της σπονδυλικής στήλης. Επίσης νοσηλεύομαι ανά 8 εβδομάδες και κάνω ενδοφλέβιο αντιφλεγμονώδη παράγοντα από το 2001 μέχρι και σήμερα.  

Επειδή δεν μπορώ να βρω κάποια διάταξη για την συνταξιοδότηση μου στην 15ετία ή 20ετία …, παρότι έχω προσληφθεί στο δημόσιο με τον ειδικό νόμο για τα ΑμΕΑ, ζητώ την «συνδρομή» σας!!

Παρακαλώ εάν κάποιος γνωρίζει κάποια διάταξη που σύμφωνα με αυτή μπορώ να συνταξιοδοτηθώ διότι δεν μπορώ να εργάζομαι λόγω ανικανότητας ας επικοινωνήσει μαζί μου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

ΠΡΟΣΟΧΗ 

 Την πιο πάνω επιστολή  έστειλε ένας συνάνθρωπος μας που ζητά   βοήθειά  σε ένα πολύ σοβαρό θέμα που αφορά ακόμα και την επιβίωση του. Λόγω και των συγκυριών, που κάποιοι εισέπρατταν αναπηρικές συντάξεις, εξαπατώντας το νόμο , βρίσκεται σε δύσκολη θέση ακόμα και να  ζητήσει την μεσολάβηση  κάποιων εκπροσώπων του κράτους για να βρεθεί μια λύση στο πρόβλημά του .

  Η ισοπέδωση κάθε ηθικής αξίας  που βιώνουμε  στη χώρα μας , έχει σαν αποτέλεσμα να μην μπορούν να δικαιωθούν και οσοι πραγματικά αντιμετωπίζουν αληθινό πρόβλημα. Πέρα όμως απο τα πιο πάνω και χιλιάδες άλλους λόγους, που δεν είναι του παρόντος για ανάλυση , υπάρχει και σοβαρό οικονομικό πρόβλημα που δεν του επιτρέπει να κινηθεί νομικά πληρώνοντας κάποιον δικηγόρο.  

Απευθυνόμαστε  σε κάθε ΑΝΘΡΩΠΟ  και με οποιαδήποτε ιδιότητα, που μπορεί να έχει γνώση κάποιας λύσης,είτε ως ειδικός η μέσα από προσωπική εμπειρία σε ανάλογη περίπτωση,να  επικοινωνήσει μαζί μας.
 Φυσικά ο πιο απλός τρόπος επικοινωνίας  είναι να γράψουν, οσοι γνωρίζουν οτιδήποτε ,εύκολα και άμεσα ,στο τέλος της ανάρτησης στα σχόλια, είτε επώνυμα είτε ανώνυμα για να βρουν λύσεις και άλλοι συνάνθρωποι μας που αντιμετωπίζουν ανάλογο πρόβλημα...!

 Σε διαφορετική περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας για να το γνωστοποιήσουμε στον ενδιαφερόμενο, τα στοιχειά του οποίου έχουμε στην διάθεση μας, με  ένα e-MAIL.

e-mail :  ERGATODIKEOMATA@GMAIL.COM.

. http://spitikomas.blogspot.com/ . Bookmark and Share ..

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :