Ποιος γνωστός ηθοποιός αποκαλύπτει «Παντρεύτηκα την καθηγήτριά μου»;

Είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους ηθοποιούς της γενιάς του και φέτος πρωταγωνιστούσε σε ένα από τα πιο επιτυχημένα σίριαλ της σεζόν, το «Πίσω στο σπίτι». Πρόκειται για τον Χρήστο Σπανό ο οποίος σε συνέντευξή του στο «Λοιπόν» αποκαλύπτει ότι όταν γνώρισε τη σύζυγό του, εκείνη ήταν...
καθηγήτριά του. 

Ο ίδιος λέει «Εγώ ήμουν σπουδαστής στο 3ο έτος του Εθνικού, η γυναίκα μου μόλις είχε έρθει από τη Ρωσία, όπου σπούδασε μαέστρος, και ανέλαβε το μάθημα της μουσικής διδασκαλίας στο Εθνικό. Μου ήρθε κατακούτελα, ήταν έρωτας κεραυνοβόλος!»

Ο νεαρός ηθοποιός, μάλιστα, είναι και πατέρας μίας κόρης, η οποία τον έκανε να αναθεωρήσει πολλά πράγματα, όπως λέει. «Καταρχήν, κατανόησα πολλά πράγματα για τους γονείς μου. Ξαφνικά μπαίνει στην άκρη το εγώ και προτεραιότητα είναι το παιδί. Θέλεις να είσαι καλά για κάποιον άνθρωπο, έχεις στόχο να αγωνιστείς…Η μικρή με έκανε να συνειδητοποιήσω ότι είχα χάσει την παιδικότητά μου, ότι μετά τα 20 είχα μπει σε ένα δρόμο σοβαροφάνειας».

Ο Χρήστος Σπανός δηλώνει, επίσης, ότι η κόρη του του λέει ότι είναι ο καλύτερος, «Δεν ξέρω αν το εννοεί ή όχι, αλλά μου λέει «Μπαμπά, είσαι ο καλύτερος!» Επειδή πολλές φορές της λέω εγώ ότι είναι η καλύτερη κόρη που θα μπορούσα να έχω, ίσως να το έχει πάρει από εκεί». Ενώ αποκαλύπτει ότι το μόνο που την ενοχλεί είναι να τον βλέπει να φιλάει κάποια συμπρωταγωνίστριά του, όταν το απαιτεί ένας ρόλος!

..
..
.. http://spitikomas.blogspot.com/ . .
πηγή: to-periptero.com.

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :