Η Michelin διαψεύδει για κλείσιμο της θυγατρικής στην Ελλάδα
Η εταιρεία Michelin, με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα, διαψεύδει με
επίσημη ανακοίνωσή της τις φήμες σύμφωνα με τις οποίες η εταιρεία έχει
την πρόθεση να κλείσει την ελληνική θυγατρική της... Η Michelin δεν πρόκειται να κλείσει την θυγατρική της στην Ελλάδα.
Αντιθέτως, η Michelin προτίθεται να ενισχύσει μακροχρόνια την παρουσία
της στις αγορές που έχουν μελλοντικές προοπτικές ανάπτυξης και η Ελλάδα
είναι μία από αυτές» επισημαίνει ο David Jean, Commercial Director της
Michelin στην Ελλάδα.
Η Michelin, σύμφωνα με τον κ. David Jean έχει σκοπό να δημιουργήσει μια
νέα εμπορική ζώνη. Αυτή η νέα εμπορική ζώνη ονομάστηκε «Europe Centrale
Sud» και περιλαμβάνει μαζί με την Ελλάδα, που θα έχει δεσπόζουσα θέση
τις: Αλβανία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Βουλγαρία, FYROM, Κροατία, Κύπρο,
Ουγγαρία, Μαυροβούνιο, Ρουμανία, Σερβία και Σλοβενία. Η κεντρική
διοίκηση της εμπορικής ζώνης θα έχει έδρα το Βουκουρέστι.
Αυτή η νέα οργάνωση δεν θα επηρεάσει τις καθημερινές εμπορικές
δραστηριότητες στην Ελλάδα και δεν θα αλλάξει τίποτα για τους
καταναλωτές και τους πελάτες της εταιρείας. Οι εμπορικές ομάδες της
Michelin στην Ελλάδα θα συνεχίσουν να εξυπηρετούν τους πελάτες με την
ίδια ποιότητα υπηρεσιών και προϊόντων. Η Ελλάδα άλλωστε, θα είναι η
σημαντικότερη αγορά για την Michelin στη νέα εμπορική ζώνη και το
ελληνικό εμπορικό τμήμα θα δει την περιοχή ευθύνης του να εξαπλώνεται
καθώς αναλαμβάνει και την περιοχή της Αλβανίας» αναφέρει ο κ. David Jean και συνεχίζει: «Ο στόχος της νέας οργάνωσης είναι η αποτελεσματικότερη
διαχείριση των πωλήσεων μεριμνώντας πάντοτε για το όφελος στον τελικό
καταναλωτή. Γι΄ αυτό η εμπορική διαχείριση των πωλήσεων των κρατών αυτών τιμολόγηση) θα πραγματοποιείται από το Βουκουρέστι». capital.gr
επίσημη ανακοίνωσή της τις φήμες σύμφωνα με τις οποίες η εταιρεία έχει
την πρόθεση να κλείσει την ελληνική θυγατρική της... Η Michelin δεν πρόκειται να κλείσει την θυγατρική της στην Ελλάδα.
Αντιθέτως, η Michelin προτίθεται να ενισχύσει μακροχρόνια την παρουσία
της στις αγορές που έχουν μελλοντικές προοπτικές ανάπτυξης και η Ελλάδα
είναι μία από αυτές» επισημαίνει ο David Jean, Commercial Director της
Michelin στην Ελλάδα.
Η Michelin, σύμφωνα με τον κ. David Jean έχει σκοπό να δημιουργήσει μια
νέα εμπορική ζώνη. Αυτή η νέα εμπορική ζώνη ονομάστηκε «Europe Centrale
Sud» και περιλαμβάνει μαζί με την Ελλάδα, που θα έχει δεσπόζουσα θέση
τις: Αλβανία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Βουλγαρία, FYROM, Κροατία, Κύπρο,
Ουγγαρία, Μαυροβούνιο, Ρουμανία, Σερβία και Σλοβενία. Η κεντρική
διοίκηση της εμπορικής ζώνης θα έχει έδρα το Βουκουρέστι.
Αυτή η νέα οργάνωση δεν θα επηρεάσει τις καθημερινές εμπορικές
δραστηριότητες στην Ελλάδα και δεν θα αλλάξει τίποτα για τους
καταναλωτές και τους πελάτες της εταιρείας. Οι εμπορικές ομάδες της
Michelin στην Ελλάδα θα συνεχίσουν να εξυπηρετούν τους πελάτες με την
ίδια ποιότητα υπηρεσιών και προϊόντων. Η Ελλάδα άλλωστε, θα είναι η
σημαντικότερη αγορά για την Michelin στη νέα εμπορική ζώνη και το
ελληνικό εμπορικό τμήμα θα δει την περιοχή ευθύνης του να εξαπλώνεται
καθώς αναλαμβάνει και την περιοχή της Αλβανίας» αναφέρει ο κ. David Jean και συνεχίζει: «Ο στόχος της νέας οργάνωσης είναι η αποτελεσματικότερη
διαχείριση των πωλήσεων μεριμνώντας πάντοτε για το όφελος στον τελικό
καταναλωτή. Γι΄ αυτό η εμπορική διαχείριση των πωλήσεων των κρατών αυτών τιμολόγηση) θα πραγματοποιείται από το Βουκουρέστι». capital.gr
Labels
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Post A Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια :