Στέλνεις sms όταν οδηγείς; Ξανασκέψου το...
Είναι το ίδιο επικίνδυνο με το να είσαι μεθυσμένος!
Τα μηνύματα στο κινητό την ώρα που οδηγείς μπορεί να αποβούν εξίσου επικίνδυνα με το να οδηγείς μεθυσμένος...
Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξαν Ισπανοί και Αυστραλοί επιστήμονες, οι οποίοι συνέκριναν τα αντανακλαστικά εθελοντών που χρησιμοποιούσαν τα κινητά τους ενώ οδηγούσαν και άλλων που οδηγούσαν υπό την επήρεια αλκοόλ. Το πείραμα, στο οποίο συμμετείχαν συνολικά 12 εθελοντές, πραγματοποιήθηκε σε συνθήκες προσομοίωσης οδήγησης και διήρκεσε συνολικά δύο μέρες. Οι οδηγοί χωρίστηκαν σε δύο ομάδες.
Την πρώτη μέρα, οι επιστήμονες «μέτρησαν» τα αντανακλαστικά της πρώτη ομάδας, με τους οδηγούς που είτε δέχονταν και έστελναν μηνύματα είτε μιλούσαν από το hands free τους. Τη δεύτερη μέρα, η ίδια μέτρηση πραγματοποιήθηκε στους οδηγούς που είχαν καταναλώσει ποσότητα αλκοόλ μεγαλύτερη από το επιτρεπόμενο όριο. Και στις δύο περιπτώσεις, οι οδηγοί έπρεπε να παραμείνουν σε σταθερή πορεία στην αριστερή λωρίδα κρατώντας μία σταθερή ταχύτητα μεταξύ 60 και 80 χλμ. / ώρα. Τα αποτελέσματα της σύγκρισης, τα οποία δημοσιεύονται στο περιοδικό «Traffic Injury Prevention», έδειξαν εξίσου σημαντική πτώση της οδηγικής ικανότητας και στις δύο περιπτώσεις. ΠΗΓΗ: tanea.gr
Τα μηνύματα στο κινητό την ώρα που οδηγείς μπορεί να αποβούν εξίσου επικίνδυνα με το να οδηγείς μεθυσμένος...
Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξαν Ισπανοί και Αυστραλοί επιστήμονες, οι οποίοι συνέκριναν τα αντανακλαστικά εθελοντών που χρησιμοποιούσαν τα κινητά τους ενώ οδηγούσαν και άλλων που οδηγούσαν υπό την επήρεια αλκοόλ. Το πείραμα, στο οποίο συμμετείχαν συνολικά 12 εθελοντές, πραγματοποιήθηκε σε συνθήκες προσομοίωσης οδήγησης και διήρκεσε συνολικά δύο μέρες. Οι οδηγοί χωρίστηκαν σε δύο ομάδες.
Την πρώτη μέρα, οι επιστήμονες «μέτρησαν» τα αντανακλαστικά της πρώτη ομάδας, με τους οδηγούς που είτε δέχονταν και έστελναν μηνύματα είτε μιλούσαν από το hands free τους. Τη δεύτερη μέρα, η ίδια μέτρηση πραγματοποιήθηκε στους οδηγούς που είχαν καταναλώσει ποσότητα αλκοόλ μεγαλύτερη από το επιτρεπόμενο όριο. Και στις δύο περιπτώσεις, οι οδηγοί έπρεπε να παραμείνουν σε σταθερή πορεία στην αριστερή λωρίδα κρατώντας μία σταθερή ταχύτητα μεταξύ 60 και 80 χλμ. / ώρα. Τα αποτελέσματα της σύγκρισης, τα οποία δημοσιεύονται στο περιοδικό «Traffic Injury Prevention», έδειξαν εξίσου σημαντική πτώση της οδηγικής ικανότητας και στις δύο περιπτώσεις. ΠΗΓΗ: tanea.gr
Labels
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Post A Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια :