Pacman: Mάθετε πληροφορίες για ένα από τα πιο δημοφιλή παιχνίδια όλων των εποχών !

Inky
 5 πράγματα που δεν γνωρίζατε για το Pacman:

1. Ο σκοπός του παιχνιδιού ήταν να προσελκύσει τα κορίτσια

Ενώ οι παίκτες σήμερα είναι πιθανότερο να...

είναι άνδρες, το gaming στα τέλη τηςδεκαετίας του 1970 ήταν λίγο πολύ αποκλειστικά κλαμπ των ανδρών. Ο Iwatani ήθελε να το αλλάξει αυτό, δημιουργώντας κάτι που θα μπορούσε να είναι αρεστό προς τις γυναίκες και τις οικογένειες.

«Ο λόγος που δημιούργησα το Pac-Man ήταν επειδή θέλαμε να προσελκύσει γυναίκες gamers», λέει. «Τότε, δεν υπήρχαν παιχνίδια στο σπίτι. Οι άνθρωποι έπρεπε να πάνε στο κέντρο για να παίξουν arcade παιχνίδια. Αυτή ήταν μια παιδική χαρά για τα αγόρια. Ήταν βρώμικα και μύριζε. Γι 'αυτό θέλαμε να συμπεριλάβουμε γυναίκες παίκτες, οπότε θα γινόταν το μέρος καθαρότερο και πιο φωτεινό . "




2. Κάθε φάντασμα είχε συγκεκριμένες οδηγίες




Blinky

Όταν παίζετε το παιχνίδι, μπορεί να φαίνεται σαν τα τέσσερα φαντάσματα να σας κυνηγούνε ενεργά. Αυτό δεν είναι ακριβώς αλήθεια. Ο Iwatani εσκεμμένα απέφυγε τον προγραμματισμό τους με αυτό τον σκοπό, αφού κάτι τέτοιο θα είχε ως αποτέλεσμα τον Pac-Man να γυρνάει γύρω από την οθόνη με τέσσερα φαντάσματα πάντα ξωπίσω του.

Αντ 'αυτού, είναι μόνο ο Blinky, το κόκκινο φάντασμα, ο οποίος σας κυνηγά πεισματικά σε όλο το παιχνίδι.

Pinky

Ο Pinky, το ροζ φάντασμα (φυσικά), θέλει απλώς να εξασφαλίσει μια θέση σε ένα σημείο που είναι 32 pixels μπροστά από το στόμα του Pac-Man. Το μπλε φάντασμα Inky, επιδιώκει να εξασφαλίσει μια θέση σε ένα παρόμοια σταθερό σημείο. Και ο Κλάιντ, το πορτοκαλί φάντασμα, κινείται εντελώς τυχαία.

Επειδή ο παίκτης έχει συνεχώς τον Pac-Man σε κίνηση, τα φαντάσματα ωστόσο αλλάζουν πάντα κατεύθυνση και προσπαθούν να επιτύχουν το στόχο τους, που προσθέτει στην πρόκληση του παιχνιδιού.


3. Τι ακριβώς σημαίνει Pacman;

Μπορεί να έχετε ακούσει την ιστορία για το πώς μια πίτσα με ένα χαμένο κομμάτι ήταν η έμπνευση για το σχεδιασμό του Pac-Man.
Τελικά αποδεικνύεται ότι το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά γύρω από τα τρόφιμα.
"Έχω σκεφτεί κάτι που μπορεί να προσελκύσει τα κορίτσια», λέει ο Iwatani.
Pac Man

"Ίσως ιστορίες για αγόρια ή κάτι που να έχει σχέση με τη μόδα. Ωστόσο, στα κορίτσια αρέσει να τρώνε γλυκά, η σύζυγός μου το κάνει συχνά! Έτσι, το ρήμα « τρώω » μου έδωσε μια υπόδειξη για να δημιουργήσω αυτό το παιχνίδι".
"Αυτό το θέμα συνεχίστηκε με το όνομα του παιχνιδιού. Στα ιαπωνικά, "puck puck" είναι συγγενές προς τις ΗΠΑ με το "munch munch" Έτσι, το αρχικό όνομα - Puck Man - μεταφράζεται ως "Munch man" Ένας παραγωγός της επίσημης Midway Games το άλλαξε σε Pac man όταν το παιχνίδι λανσαρίστηκε στις ΗΠΑ για να αποθαρρύνει τους βάνδαλους να αλλάξουν το P σε F δημιουργώντας έτσι μια αισχρή λέξη.

4. Το χαμένο κομμάτι του puzzle

Clyde

Το Pacman είχε σχεδιαστεί ωστε να είναι οσο το δυνατόν πιο απλό για να προσελκύσει ευρύ κοινό.Τα όρια της τεχνολογίας του 1980 το έκανε αυτό ευκολότερο. Ο Iwatani λέει ότι είναι χαρούμενος γι'αυτό τώρα, αλλά εκείνη την εποχή, υπήρχε ένα ακόμη πράγμα που ήθελε να προσθέσει στο παιχνίδι.
"ήθελα να έχω ένα υπόστεγο που θα κινείτο πάνω κάτω,ώστε όταν το φάντασμα έρχεται να χτύπαγε στο υπόστεγο και να το παραμόρφωνε"




5. Τα φαντάσματα παραλίγο να ήταν ένα χρώμα





Είναι δύσκολο σήμερα να φανταστούμε το Pacman χωρίς τα πολύχρωμα φαντάσματά του, αλλά όταν το παιχνίδι ήταν υπό ανάπτυξη, ο Iwatani λέει ότι πιέστηκε σκληρά για να το αλλάξει αυτό.
Η πρόεδρος της Namco τον διέταξε να κάνουν τα φαντάσματα ένα χρώμα κόκκινο, για να είμαι ακριβής γιατί πίστευε ότι οι παίκτες θα νόμιζαν ότι μερικά φαντάσματα θα ήταν σύμμαχοι του Pacman.O Ιwatani αρνήθηκε την εντολή και έβαλε ερωτηματολόγια στους δοκιμαστές του παιχνιδιού, η ερώτηση ήταν εάν θα προτιμούσαν ένα χρώμα ή τέσσερα.Ούτε ένα πρόσωπο δεν διάλεξε τη μονόχρωμη επιλογή. Αυτό έπεισε τελικά τη πρόεδρο ότι έκανε λάθος.
-->

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :