Σταυροπούλου-Γεωργούλης:Μετά από 12 χρόνια ξανά μαζί

Είσαι το ταίρι μου!

Μετά από 12 χρόνια ξαναέσμιξε τηλεοπτικά το ζευγάρι της σειράς: «Είσαι το ταίρι μου!», Αλέξης Γεωργούλης και Βίκυ Σταυροπούλου!

Η Βίκυ Σταυροπούλου ήταν καλεσμένη στην εκπομπή «Πρωινό Mou» και ο Πέτρος Κωστόπουλος ζήτησε από τον Αλέξη να κάνουν μια πλάκα on air στην Βίκυ! Έτσι, όταν είχε γυρισμένη την πλάτη της η ηθοποιός και ο

Πέτρος την ρωτούσε ποιος θα ήθελε να την φιλήσει... εισέβαλε ο Αλέξης

και της έδωσε ένα "καυτό" φιλί... και μετά την έριξε στο πάτωμα και ξεκαρδίστηκαν στα γέλια!!!

Via
   
 spitikomas.blogspot.gr
                                            


Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :