Ο Μύλος των Ξωτικών : Αποτελέσματα «Διαγωνισμού Συγγραφής Παραμυθιού 2012-13

Η μεγάλη στιγμή για την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του «Διαγωνισμού συγγραφής Παραμυθιού 2012-13» του «Μύλου των Ξωτικών» έφτασε. Η συμμετοχή ήταν τεράστια (συνολικά διαγωνίστηκαν 98 παραμύθια) και αυτό αποτελεί το καλύτερο μήνυμα ότι ο θεσμός του διαγωνισμού θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια.

Λόγο απόλυτης ισοβαθμίας το 1ο βραβείο θα δοθεί σε τέσσερις συμμετέχοντες.

1ο βραβείο: Αντωνόπουλος Κωνσταντίνος - “Οι μάγοι των χρωμάτων”, Πάτρα Κικίδου Λένα- “L’ Albero delle Anime”, Καλλιθέα Αττικής Μαρίνου Μαρία - “Christmas Grif”, Αλιβέρι Εύβοιας Μαυροδήμου Χαρά - “Ο μύλος των ξωτικών και η μάγισσα ατυχία”, Ιωάννινα 2ο βραβείο: Σιαφάκα Βασιλική - “Το όνειρο της φώκιας”, Χαλάνδρι Αττικής 3ο βραβείο: Ζαφειρίου Αλεξάνδρα - “Η νονά”, Ιτέα Φωκίδας Επίσης, ειδικό βραβείο απονέμεται στο 2ο 9/θ Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πόλεως Ρόδου (Τάξη Γ’2) και στον Χλόπτσιο Πασχάλη – “Ο δράκος με την πονεμένη καρδιά”, Λάρισα. Η τελετή βράβευσης θα πραγματοποιηθεί στην κεντρική σκηνή του «Μύλου των Ξωτικών» την Κυριακή 29 Δεκ. στις 12:00 από τον Δήμαρχο Τρικκαίων Χρήστο Λάππα με την παρουσία της κριτικής επιτροπής.

Βεβαιώσεις συμμετοχής θα δοθούν σε όλους τους συμμετέχοντες.

Via
   
 spitikomas.blogspot.gr
                                            


Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :