Άγιε μου Βασίλη, δεν θέλω τίποτα

δεν ξέρω πως τα κανονίζετε οι άγιοι μεταξύ σας, ποιός παίρνει, ποιος δίνει

Αγαπημένε μου Αι-Βασίλη,

Ήθελα να σου πω πως φέτος τα Χριστούγεννα, δεν θέλω τίποτα. Νομίζω πως σου είμαι και θυμωμένη μάλιστα.

Και τώρα θα νομίζεις , εσύ ο ίδιος ο

Άγιος, πως είμαι καμιά σχιζοφρενής που γράφει γράμματα σε ένα γεράκο που

πεζεύει ελαφάκια και πετάει νυχτιάτικα με έλκηθρα στους ουρανούς. Σε

βλέπω που κουνάς το κεφάλι σου και χαϊδεύεις τη μουσάδα σου: Καλά ακόμα πιστεύεις σε μένα, μεγάλη κοπέλα είσαι πια. Και μου είσαι και θυμωμένη λες. Για να ακούσω.

Όχι,

δεν μπήκα στον κόπο να σου γράψω

απλώς και μόνο για να σου πω πως δεν θέλω κάτι, ούτε επειδή σου θύμωσα.

Αυτό θα μπορούσα να το γράψω και σε μια ταμπέλα που θα έβαζα έξω από την

καμινάδα μου, ένα «στοπ» για παράδειγμα, ή ένα απαγορευτικό, ξέρεις το

κόκκινο με την άσπρη γραμμούλα στη μέση, αλήθεια έχετε τέτοια στο

Ροβανιέμι; Ή να έβαζα ένα κόκκινο μεσαίο δάχτυλο;

Τι σου έλεγα; Ναι, ότι δεν είμαι τόσο

ανόητη να σε τραβολογάω δίχως λόγο, φαντάζομαι θα έχεις πάρα πολύ

δουλειά αυτό το διάστημα, κι εμείς το ίδιο , στη δουλειά μας έχουν

ταράξει στα τηλέφωνα οι προμηθευτές να τους πληρώσουμε-αν είναι δυνατόν

-κι

εμείς τους λέμε συνέχεια ψέματα. Από βδομάδα σε βδομάδα, κλείσαμε

έξι μήνες που τους έχουμε απλήρωτους.

Η αλήθεια είναι πως με δεδομένο πως κατά

κοινή ομολογία ήμουν ένα πολύ καλό κορίτσι καθ` όλη τη διάρκεια της

χρονιάς,

έχω νομίζω το δικαίωμα να σου ζητήσω μια μικρούλα, τόση δα,

χάρη. Εντάξει, είπα μόνο λίγα ψέματα στους πελάτες μας, πιάνεται; Και

λίγα ψεματάκια στα παιδιά μου, και ακόμα πιο λίγα στον άντρα μου και να ,

μια μέρα πέταξα και κάτι πολυκαιρισμένα φασόλια από το ντουλάπι.

Δεν είναι τίποτα σπουδαίο αυτό που θα

σου ζητήσω, μάλιστα για σένα είναι μάλλον εύκολο. Δεν θα χρειαστεί να

μου δώσεις τίποτα, μοναδική μου επιθυμία είναι να μου φυλάξεις όλα μου τα αγαπημένα πρόσωπα και να μην μου πάρεις τίποτα και κανέναν από κοντά μου. Ξέρεις Άγιε μου-δεν ξέρω αν το θυμάσαι αφού πιστεύω πως δεν ήταν κι ο

μοναδικός -πριν από λίγο καιρό μου πήρες ένα λατρεμένο πρόσωπο, έχω

αρχίσει να πιστεύω πως μάλλον χρειαζόσουν κάποια βοήθεια για αυτό τον

πήρες κοντά σου Νοέμβρη μήνα. Άλλο λόγο δεν βρίσκω για αυτή μου την

απώλεια, ήταν άλλωστε πολύ νέος και ζωηρός και ίσως να σου φάνηκε

χρήσιμος.

Κοίτα, δεν ξέρω πως τα κανονίζετε οι

άγιοι μεταξύ σας, ποιός παίρνει, ποιος δίνει, αλλά αν τυχόν δεν είσαι

εσύ ο υπεύθυνος του «παίρνειν» σε παρακαλώ να μεταφέρεις αυτό το γράμμα

στον σωστό υπεύθυνο, μην σε κατηγορήσω κι άδικα.

Δεν ξέρω τι σε έπιασε και τον θέλησες κοντά σου, εσένα ή τον υπεύθυνο εν πάσει περιπτώσει αλλά κοίτα να μου τον προσέχεις. Και να σου πω, κομμένα αυτά, εντάξει; Δεν θέλω ούτε τα δώρα σου, ούτε τίποτα, να

μην μου πάρετε ούτε μια ανάσα εκεί πάνω εσύ και η παρέα σου, γίνεται;

Και να μου φυλάς τα παιδιά μου κι όλα τα

παιδάκια όλου του κόσμου,

εντάξει;

Δώσε μια μεγάλη αγκαλιά κι ένα φιλί στον αδερφό μου.

kissmygrass

Πηγή:http://www.tampouloukia.gr
   
        spitikomas.blogspot.gr
               πηγή
                                            
          -->

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :