Διάλογοι ξεκαρδιστικοί

τυχαίοι διάλογοι... Χθες πήρα την Κατερίνα και την πήγα να ακούσουμε τον Παντελίδη. Καλά της έκανες.

Ούτε εγώ τη χωνεύω.. Μωρό μου σε απάτησα Πότε; Προχθές με τον... κουμπάρο Εντάξει θα σε συγχωρήσω αλλά.... να ξέρεις για έκτη και τελευταία φορά.... Η πρώην μου με χώρισε και πριν από λίγο μου έστειλε φωτογραφίες με τον δικό της στο κρεβάτι..!! Έλα ρε και εσύ τι έκανες? Τις έστειλα στον πατέρα της! Μαμά που είναι ο χαλβάς? Μην τον ενοχλείς τώρα τον πατέρα σου, κοιμάται!! Έχασα το αγαπημένο μου δαχτυλίδι Έλα βρε αγάπη μου μη κλαις , θα σου πάρω ίδιο Έκανε και 500 ευρώ Έλα βρε αγάπη μου μη κλαις , θα το βρεις ... Βλέπω μια έχει σκύψει δίπλα στο αμάξι της και έχει βγει όλο το στρινγκ έξω . Της λέω, Τι ζημιά έπαθε ? Τίποτα . Γιατί ρωτάς ? Επειδή έβγαλες το τρίγωνο ... Με είπε γουρούνι. Κι εσύ τι είπες ? Το μη χοίρων βέλτιστον ... Μωρό μου σου αρέσει το νέο μου φόρεμα; Ωραίο είναι αγάπη μου, σου κρύβει και τα περιττά κιλά....

Τώρα σας γράφω από τα επείγοντα του Ευαγγελισμού με πέντε ράμματα στο κεφάλι. Ρε φίλε βάλε κάνα μπλουζάκι να χορέψουμε με το μωρό μου Γιατί με το πουκάμισο σε χαλάω ρε μεγάλε? Ρε συ ένιωσα ότι το έχω ξαναζήσει αυτό, κ ήξερα τι θα μου πεις Ντεσεβό? Ναι,μωβ με ανοιχτή οροφή. Αει πιες καφέ γκιόσα κ τα λέμε αργότερα Θα πάμε ρε μπουζούκια??? Πόσο έχει το μπουκάλι??? 180€ στα τέσσερα. Με 180€ σίγουρα θα είναι....στα τέσσερα.... Μωρό μου, θέλω να κάνουμε τρελίτσες.... Όχι τώρα έχει ποδόσφαιρο....

Τελικά οι άντρες δεν έχουν το μυαλό του μόνο στο σεξ.....

Να τα λέμε κ αυτά... Ναι καυσαέρια εκεί; Μάλιστα. Συγχαρητήρια για την εκπομπή σας. i-diadromi

Via
   
 spitikomas.blogspot.gr
                                            



 adiexodos

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :