Ατάκες νέων

νεανικά λογάκια... Γιατί κλαίνε οι γύφτοι στο τέλος του έργου Τιτανικός;; Για το τόσο χαμένο σίδερο... Εσύ ποιανού είσαι και δεν το βουλώνεις ποτέ;..... Του Μποφλό Λέγε μωρή με ποιον με κεράτωσες μην τα κάψω όλα ... Νέρων, 64 μ.Χ.* Αν κυβερνούσαν οι γυναίκες , δεν θα υπήρχαν πόλεμοι αλλά χώρες που δεν μιλάνε μεταξύ τους ... Κρις Ροκ * Ώστε μοντέλο , ε? Και για πες, πως σε λένε ? Αθανασία , αλλά με φωνάζουνε NASA . Καλά σ' έκοψα εγώ για UFO ... Πώς λέγεται το τάνγκα της χοντρής ? Τίγκα ... Αψού Γείτσες Πες ένα νούμερο Άδωνις Όχι τόσο μεγάλο, ρε ... Τι κάνεις ? Είμαι σπίτι, πίνω και χορεύω μόνος μου. Τι χορεύεις ? Καλαματιανό . Και τι πίνεις ? Το ίδιο ... Ποιος νομίζεις ότι είσαι; Ένας μανάβης είσαι. Μήλα καλά, μήλα άμορφα. Ένα φραπέ γλυκό χωρίς ... Χωρίς γάλα; Όχι ... χωρίς να πληρώσω ! Ρε Χιονάτη γιατί αυτός ο νάνος είναι πιο ψηλός απ' τους άλλους; Είναι ό,τι νάνε....

Τι ζώδιο είστε κύριε Τερζή; Παλιόκερως.

Ρε συ Γιώργο πες μου ένα τραγούδι που αρχίζει από ”ρω”… Από.(ρω) αν αισθάνεσαι τύψεις Πολύ σκληρές αυτές οι τσίχλες Ναι είναι τσι-mentos Ρε συ, κοίτα αυτή εκεί, τι ηλίθια φάτσα που έχει! Αυτή είναι η κοπέλα μου! Οχι, αυτή που είναι δεξιά της Είναι η αδελφή μου! Οχι, όχι αυτή. Η άλλη, παραδίπλα. Είναι η μάνα μου! Εντάξει ρε φίλε! Σκότωσέ με..

i-diadromi

Via
   
 spitikomas.blogspot.gr
                                            



 adiexodos

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :