«Διαύγεια» αποκτούν και οι φαρμακοποιοί
Στη διαδικτυακή εποχή εισέρχεται ο κλάδος των φαρμακοποιών σε ό,τι αφορά τη διαδικασία αδειοδότησης και λειτουργίας φαρμακείου. Στο πολυνομοσχέδιο που κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή ορίζεται ότι κάθε Περιφέρεια υποχρεούται…
να αναρτά στο Διαδίκτυο τις κενές θέσεις φαρμακείου δύο φορές τον χρόνο – Ιανουάριο και Ιούνιο-
και με βάση την ανάρτηση αυτή οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να υποβάλλουν αιτήσεις ηλεκτρονικά στις κατά τόπους διευθύνσεις Δημόσιας Υγείας. Οι κενές θέσεις φαρμακείου θα προέρχονται, είτε από την επίσημη απογραφή του πληθυσμού, είτε
λόγω μη πλήρωσής τους κατά την διάρκεια του έτους (μέχρι 31 Δεκεμβρίου- 31 Μαΐου αντίστοιχα), είτε λόγω θανάτου, παραίτησης και συνταξιοδότησης φαρμακοποιού.
Με το ισχύον καθεστώς οι ενδιαφερόμενοι φαρμακοποιοί έπρεπε –να απευθύνονται στις Περιφέρειες με δική τους πρωτοβουλία, μέχρι να επέλθει η ιδανική χρονική συγκυρία του εντοπισμού της κενής θέσης και της ταυτόχρονης αίτησης ώστε να προχωρήσει η διαδικασία. Πλέον, εκτός από την… ηλεκτρονική διαύγεια και διαφάνεια που δημιουργεί η συγκεκριμένη διάταξη, ορίζεται για πρώτη φορά και συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για τις αδειοδοτήσεις. Ορίζεται ότι «τον μήνα Ιανουάριο και Ιούνιο εκάστου έτους, οι Περιφερειακές Ενότητες της χώρας θα αναρτούν στο διαδίκτυο τις υπάρχουσες, κατά την 31 Δεκεμβρίου του προηγούμενου έτους και 31 Μαΐου του ίδιου έτους αντίστοιχα, κενές θέσεις φαρμακείου. Εντός του πρώτου δεκαπενθημέρου του μηνός Φεβρουαρίου και Ιουλίου αντίστοιχα, θα υποβάλλονται οι αιτήσεις (μία αίτηση ανά Περιφερειακή Ενότητα), των εχόντων τα κατά το νόμο προσόντα υποψηφίων φαρμακοποιών, για τη χορήγηση
άδειας ιδρύσεως
φαρμακείου». Οι ενδιαφερόμενοι φαρμακοποιοί θα υποβάλλουν τις αιτήσεις τους ηλεκτρονικά μέσα σε 15 ημέρες από την ημερομηνία ανάρτησης των κενών θέσεων και στη συνέχεια θα έχουν προθεσμία ενός μήνα για να καταθέσουν και τα αναγκαία δικαιολογητικά όπως βεβαίωση μηχανικού, τοπογραφικό, άδεια πυροσβεστικής κ.α.
H άδεια ίδρυσης φαρμακείου θα χορηγείται από τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας της Περιφέρειας της έδρας του φαρμακείου, με απόφαση του Αρμοδίου Περιφερειάρχη η οποία θα κοινοποιείται στον οικείο Φαρμακευτικό Σύλλογο. Μέχρι σήμερα ο Φαρμακευτικός Σύλλογος είχε ελεγκτικό ρόλο καθώς κάθε αίτηση ενδιαφερόμενου κοινοποιούνταν και στον οικείο Σύλλογο ο οποίος αναλάμβανε την υποχρέωση να ελέγξει τα δικαιολογητικά. googletag.cmd.push(function() { googletag.display(«div-Ellada_ArticleMobileBottom_300x250″); });
Via
να αναρτά στο Διαδίκτυο τις κενές θέσεις φαρμακείου δύο φορές τον χρόνο – Ιανουάριο και Ιούνιο-
και με βάση την ανάρτηση αυτή οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να υποβάλλουν αιτήσεις ηλεκτρονικά στις κατά τόπους διευθύνσεις Δημόσιας Υγείας. Οι κενές θέσεις φαρμακείου θα προέρχονται, είτε από την επίσημη απογραφή του πληθυσμού, είτε
λόγω μη πλήρωσής τους κατά την διάρκεια του έτους (μέχρι 31 Δεκεμβρίου- 31 Μαΐου αντίστοιχα), είτε λόγω θανάτου, παραίτησης και συνταξιοδότησης φαρμακοποιού.
Με το ισχύον καθεστώς οι ενδιαφερόμενοι φαρμακοποιοί έπρεπε –να απευθύνονται στις Περιφέρειες με δική τους πρωτοβουλία, μέχρι να επέλθει η ιδανική χρονική συγκυρία του εντοπισμού της κενής θέσης και της ταυτόχρονης αίτησης ώστε να προχωρήσει η διαδικασία. Πλέον, εκτός από την… ηλεκτρονική διαύγεια και διαφάνεια που δημιουργεί η συγκεκριμένη διάταξη, ορίζεται για πρώτη φορά και συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για τις αδειοδοτήσεις. Ορίζεται ότι «τον μήνα Ιανουάριο και Ιούνιο εκάστου έτους, οι Περιφερειακές Ενότητες της χώρας θα αναρτούν στο διαδίκτυο τις υπάρχουσες, κατά την 31 Δεκεμβρίου του προηγούμενου έτους και 31 Μαΐου του ίδιου έτους αντίστοιχα, κενές θέσεις φαρμακείου. Εντός του πρώτου δεκαπενθημέρου του μηνός Φεβρουαρίου και Ιουλίου αντίστοιχα, θα υποβάλλονται οι αιτήσεις (μία αίτηση ανά Περιφερειακή Ενότητα), των εχόντων τα κατά το νόμο προσόντα υποψηφίων φαρμακοποιών, για τη χορήγηση
άδειας ιδρύσεως
φαρμακείου». Οι ενδιαφερόμενοι φαρμακοποιοί θα υποβάλλουν τις αιτήσεις τους ηλεκτρονικά μέσα σε 15 ημέρες από την ημερομηνία ανάρτησης των κενών θέσεων και στη συνέχεια θα έχουν προθεσμία ενός μήνα για να καταθέσουν και τα αναγκαία δικαιολογητικά όπως βεβαίωση μηχανικού, τοπογραφικό, άδεια πυροσβεστικής κ.α.
H άδεια ίδρυσης φαρμακείου θα χορηγείται από τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας της Περιφέρειας της έδρας του φαρμακείου, με απόφαση του Αρμοδίου Περιφερειάρχη η οποία θα κοινοποιείται στον οικείο Φαρμακευτικό Σύλλογο. Μέχρι σήμερα ο Φαρμακευτικός Σύλλογος είχε ελεγκτικό ρόλο καθώς κάθε αίτηση ενδιαφερόμενου κοινοποιούνταν και στον οικείο Σύλλογο ο οποίος αναλάμβανε την υποχρέωση να ελέγξει τα δικαιολογητικά. googletag.cmd.push(function() { googletag.display(«div-Ellada_ArticleMobileBottom_300x250″); });
Via
Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια κρίση τώρα που είμαι άνεργος ;
Για να μάθεις τις απαντήσεις πάτησε τώρα ΕΔΩ
Labels
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Post A Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια :