Φοιτήτρια κουβαλά το στρώμα της … μέχρι να βρεθεί ο βιαστής της!

Πραγματικά συγκλονίζει η ιστορία της Έμμα Σούλκοβιτς, τελειόφοιτης φοιτήτριας στο τμήμα εικαστικών τεχνών του Πανεπιστήμιου Columbia. Όπως έχει εξομολογηθεί, βιάστηκε πριν… από δύο χρόνια πάνω στο ίδιο της το κρεβάτι.

Από τότε όπου κι αν πάει κουβαλάει μαζί της το στρώμα της μέχρι να αποβληθεί ο βιαστής της.

Όπως αναφέρει στο βίντεο «Βιασμοί συμβαίνουν πάντα και παντού. Για μένα, συνέβη στο κρεβάτι μου, πάνω στο στρώμα μου. Από τότε νιώθω σαν να κουβαλάω το βάρος του τι συνέβη εκεί».

Μάλιστα η διατριβή της έχει τίτλο

«Carry the weight» και πρόκειται για μια κυριολεκτική έκφραση του συναισθηματικού βάρους που σηκώνει.

Όπως εξομολογήθηκε η ίδια, βιάστηκε την πρώτη ημέρα του δεύτερου έτους φοίτησής της στο Πανεπιστήμιο. Το περιστατικό το κατήγγειλε στο Πανεπιστήμιο λίγους μήνες μετά, και επρόκειτο για την τρίτη καταγγελία για τον ίδιο φοιτητή.

Όμως το Πανεπιστήμιο αποφάνθηκε πως ο εν λόγω φοιτητής δεν είναι ένοχος ενώ η ίδια καταγγέλλει πως δεν έγινε καν έρευνα για την καταγγελία της.

Via
   
 spitikomas.blogspot.gr
                                            



 adiexodos

Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :