Ποιος Έλληνας τραγουδιστής θα βγάλει τον γιο του… Νίκο Χατζηνικολάου;

Το όνομα Νίκος Χατζηνικολάου θα πάρει ο γιος του...

Τριαντάφυλλου, όπως αποκάλυψε ο ίδιος ο τραγουδιστής λίγες ημέρες μετά τον γάμο του! Σε συνέντευξή του, ο τραγουδιστής, που έχει το επίθετο Χατζηνικολάου εξομολογήθηκε την τραγική ιστορία με τον χαμό του πατέρα του. Τον μπαμπά μου τον “έχασα” σε ηλικία 16 χρονών, το 1993. “Έφυγε” σε ηλικία 39 χρονών. Ο τροχός του αυτοκινήτου που οδηγούσε γύρισε και ντεραπάρισε το όχημα... Ήταν και η μητέρα μου μέσα, η οποία δεν έπαθε τίποτα, ο πατέρας μου σκοτώθηκε. Είχε έρθει να με δει, με πήγε στο σπίτι και στο γυρισμό...», δήλωσε στο περιοδικό «Λοιπόν» ο Τριαντάφυλλος. Όπως πρόσθεσε, αν με την σύζυγό του, Δήμητρα Σιαμπάνη, αποκτήσουν γιο, θα του δώσει το όνομα του πατέρα του. Και εγένετο… Νίκος Χατζηνικολάου!

Via
   
 spitikomas.blogspot.gr
                                            



 adiexodos

Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :