Φωτιά τα νέα τέλη κυκλοφορίας ετοιμάζεται να βάλει η κυβέρνηση

Αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας των μικρομεσαίων ΙΧ αναμένεται να επιφέρει η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού με βάση την ετήσια χιλιομετρική απόσταση που διανύει ο κάτοχος του ΙΧ…Αυτό είναι ένα σενάριο που εξετάζεται από την Κυβέρνηση, βάσει του λεγόμενου… Ολλανδικού μοντέλου», σύμφωνα με το οποίο η επιβάρυνση ενός ΙΧ υπολογίζεται με το γινόμενο των ετήσιων χιλιόμετρων (που καταγράφονται μέσω συσκευής GPS) και του συντελεστή 0,03 (ετήσια διανυθέντα χλμ. επί 0,03€).

Αν και το σενάριο αυτό έχει ελάχιστες πιθανότητες να επιβεβαιωθεί λόγω και του κόστους των συσκευών GPS (βέβαια με τις κυβερνήσεις των τελευταίων ετών ποτέ δεν είσαι σίγουρος), εάν όμως ισχύσει θα επιφέρει σημαντικές αυξήσεις στα μικρομεσαίου κυβισμού ΙΧ προς όφελος των μεγάλων σε κυβισμό, τα οποία θα ανασάνουν σημαντικά και από τη μείωση του φόρου πολυτελούς διαβίωσης κατά 30%, όπως προτίθεται το ΥΠΟΙΚ.

Διπλασιασμός τελών!

Λαμβάνοντας υπόψη ένα ιδιαίτερα συντηρητικό σενάριο, αυτό των 10.000 διανυθέντων χλμ. κατά μέσο όρο (στην Ελλάδα υπολογίζεται στα 15.000χλμ./έτος) και κάνοντας έναν απλό υπολογισμό (βλέπε σχετικό πίνακα) παρατηρούμε ότι τα μικρού κυβισμού ΙΧ επιβαρύνονται σημαντικά, ακόμη και με υπερδιπλασιασμό των τελών κυκλοφορίας.

Ωφελημένοι (αν και ελάχιστοι οι εναπομείναντες) οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων άνω των 1.929 κ.εκ., καθώς εκεί αναμένεται να υπάρξει μείωση τουλάχιστον 50%!

Οχήματα με άδεια κυκλοφορίας ως 30/10/2010* Κυβισμός Τέλη Νέα τέλη 786-1.071 κ.εκ. 120 ευρώ 300 1.072-1.357 κ.εκ. 135 ευρώ 300 1.358-1.548 κ.εκ. 240 ευρώ 300 1.549-1.738 κ.εκ. 265 ευρώ 300 1.739-1.928 κ.εκ. 300 ευρώ 300 1.929-2.357 κ.εκ. 660 ευρώ 300 2.358-3.000 κ.εκ. 880 ευρώ 300 3.001-4.000 κ.εκ. 1100 ευρώ 300 4.001 κ.εκ. και άνω

1320 ευρώ 300 Τέλη κυκλοφορίας βάσει του κυβισμού του κινητήρα.

Αλλά και στα νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα, εκείνα δηλαδή που τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση την εκπομπή CO2 θα υπάρξουν πολύ σημαντικές αυξήσεις. Ωφελημένα και εδώ τα μεγάλα αυτοκίνητα!

Οχήματα με άδεια κυκλοφορίας μετά την 1/11/2010* Εκπομπές CO2 g/km Τέλη ανά gr Τέλη Νέα Τέλη 0-100 0 ευρώ/gr

0

300 101-120 0,9 ευρώ/gr

108

300 121-140 1,1 ευρώ/gr 154

300 141-160 1,7 ευρώ/gr 272

300 161-180 2,25 ευρώ/gr 405

300 181-200 2,55 ευρώ/gr 510 300 201-250

2,8 ευρώ/gr 700 300 Άνω των 250

3,4 ευρώ/gr 850 300 Τέλη κυκλοφορίας με βάση το CO2

Τι αλλαγές θα επιφέρει στο φόρο πολυτελείας η ποσοστιαία μείωση των τεκμηρίων κατά 30%

Σημαντικές μειώσεις φόρων στους κατόχους αυτοκινήτων άνω των 2.000 κ.εκ. θα επιφέρει η μείωση των τεκμηρίων διαβίωσης, που σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες έχει «κλειδώσει» στο 30% (διαβάστε εδώ).

Η μείωση των τεκμηρίων στα ΙΧ, θα επηρεάσει αναλόγως και τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης, κάτι φυσικά που θα αποτυπωθεί φορολογικά το 2016, καθώς τα τεκμήρια που επιβαρύνουν τις φετινές φορολογικές δηλώσεις (2014) είναι τα ισχύοντα του 2013, ενώ οι ίδιες επιβαρύνσεις θα υπάρξουν και για την φορολογική χρήση του 2015.

Ιδού πόσο θα μειωθούν τεκμήρια και φόρος πολυτελούς διαβίωσης με την παραδοχή της μείωσης κατά 30%:

Τεκμήρια Κυβισμός κινητήρα (κ.εκ.) Τεκμήρια που ισχύουν(ευρώ)

Τεκμήρια μειωμένα κατά 30% (ευρώ) έως 1200 4000 2800 1300 4600

3220 1400 5200

3640 1500 5800

4060 1600

6400

4480 1700

7000

4900 1800

7600

5320 1900

8200 5740 2000 8800 6160 2100

9700

6790 2200

10600

7420 2300

11500

8050 2400

12400

8680 2500 13300

9310 2600 14200

9940 2700

15100

10570 2800

16000

11200 2900

16900

11830 3000

17800

12460 3100

19000

13300 3200

20200

14140 3300

21400

14980 3400

22600

15820 3500

23800

16660 3600 25000

17500 3700 26200

18340 3800

27400

19180 3900

28600

20020 4000

29800

20860 4100

31000

21700 4200

32200

22540 4300

33400

23380 4400

34600

24220 4500

35800

25060 4600

37000

25900 4700

38200

26740 4800 39400

27580 4900 40600

28420 5000

41800

29260 5100

43000

30100 5200 44200

30940 5300

45400

31780 5400

46600

32620 5500

47800

33460 5600

49000

34300 5700

50200

35140 5800 51400

35980 5900

52600

36820 6000 53800

37660 6100 55000

38500 6200

56200

39340 6300 57400

40180 6400

58600

41020 6500

59800

41860 6600

61000

42700 6700

62200

43540 6800

63400

44380 6900 64600

45220 7000 65800

46060 Φόρος πολυτελούς διαβίωσης

Ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης επιβάλλεται σε αυτοκίνητα με κυβισμό 1.929 κ.εκ. και άνω. Εάν και εφόσον υπάρξει μείωση, θα αποτυπωθεί στις δηλώσεις του 2016, καθώς ο ΦΠΔ επιβάλλεται αναδρομικά και ισχύει για την χρήση της προηγούμενης χρονιάς.

Δηλαδή οι ιδιοκτήτες ΙΧ άνω των 1.929 κ.εκ. θα πληρώσουν το φόρο του 2013 στις δηλώσεις του 2014.

Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε το κατά πόσο θα επηρεάσει η μείωση των τεκμηρίων κατά 30%, το φόρο πολυτελούς διαβίωσης. Κυβισμός κινητήρα (κ.εκ.) Φόρος πολυτελούς διαβίωσης που ισχύει (ευρώ) Φόρος μετά τη μείωση (ευρώ) 1929 410 287 2000 440 308 2100

485

339,5 2200

530

371 2300 575 402,5 2400

620

434 2500

665

465,5 2600 1420 994 2700

1510

1057 2800 1600 1120 2900 1690 1183 3000 1780 1246 3100 1900 1330 3200 2020 1414 3300 2140 1498 3400 2260 1582 3500 2380 1666 3600 2500 1750 3700 2620 1834 3800 2740 1918 3900 2860 2002 4000 2980 2086 4100 3100 2170 4200 3220 2254 4300 3340 2338 4400 3460 2422 4500 3580 2506 4600 3700 2590 4700

3820

2674 4800

3940

2758 4900

4060

2842 5000

4180

2926 5100 4300 3010 5200 4420 3094 5300 4540 3178 5400 4660 3262 5500 4780 3346 5600

4900

3430 5700

5020

3514 5800

5140

3598 5900 5260 3682 6000 5380 3766 6100 5500 3850 6200

5620

3934 6300 5740 4018 6400

5860

4102 6500 5980 4186 6600

6100

4270 6700

6220

4354 6800 6340 4438 6900 6460 4522 7000

6580

4606 caedriver.gr

Via
   
 spitikomas.blogspot.gr
                                            



 adiexodos

Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :