ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ Ο ΠΕΤΡΑΚΑΚΟΣ ΚΑΙ Η ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΤΟΥ...

Το δρόμο για τις φυλακές πήραν μετά τις απολογίες τους στον 17ο τακτικό

για σειρά κακουργηματικών πράξεων... που αφορούν σε τρομοκρατικές ενέργειες ο Γιώργος Πετρακάκος και η σύντροφός του. Αντίθετα, οι άλλοι τρεις

κατηγορούμενοι, δηλαδή τα δυο αδέλφια και ο πατέρας τους ζήτησαν και

πήραν νέα προθεσμία για αύριο. Σύμφωνα με πληροφορίες κατά την απολογία του Πετρακάκος ανέλαβε την

ευθύνη για τα όπλα που βρέθηκαν στο σπίτι του αλλά αρνήθηκε ότι έχει

οποιαδήποτε εμπλοκή σε τρομοκρατικές ενέργειες. Κατά τις ίδιες

πληροφορίες ο κατηγορούμενος ενώπιον του ανακριτή υποστήριξε: «Τα όπλα

ήταν δικά μου και ήταν αχρησιμοποίητα. Ήταν προφυλαγμένα μέσα σε

κλειδωμένη ντουλάπα για να μην έχουν πρόσβαση η γυναίκα μου και τα

παιδιά μου. Δεν έχω καμία σχέση με τρομοκρατικές πράξεις». Νωρίτερα, ο Γιώργος Πετρακάκος με τη σύμφωνη γνώμη ανακριτή και

εισαγγελέα είχε κριθεί προφυλακιστέος και για τις ληστείες στις οποίες

φέρεται να συμμετείχε. Η απολογία του για αυτά τα αδικήματα ήταν τυπική. Ο κατηγορούμενος επιφυλάχθηκε να επανέλθει μόλις συμπληρωθούν τα

στοιχεία της δικογραφίας. Σε ό,τι αφορά στη σύντροφό του Γ. Πετρακάκου, εκείνη φέρεται να

υποστήριξε ότι δεν γνώριζε απολύτως τίποτα και ότι πληροφορήθηκε για τις ποινικές εμπλοκές του Γ. Πετρακάκου όταν ήταν ήδη έγκυος. Φέρεται να

ανέφερε χαρακτηριστικά: «Η ζωή που ζούσαμε ήταν απολύτως φυσιολογική.

Εγώ ασχολούμουν μόνο με την ανατροφή των δυο παιδιών μου. Τα όπλα δεν τα είχα δει. Ήταν κρυμμένα. Είχα μάθει ότι ο συντρόφους μου είχε πλεξίματα με τη Δικαιοσύνη όταν ήμουν έγκυος στο πρώτο μας παιδί». Με αφορμή την απόφαση ανακριτή και εισαγγελέα για προφυλάκισή των δυο

κατηγορουμένων ο συνήγορος τους Σπ. Φυτράκης, ανάφερε:

«Η απόφαση ήταν

λανθασμένη. Από κανένα στοιχείο της δικογραφία δεν προκύπτει εμπλοκή

της». Η δεύτερη συνήγορος της Άννυ Παπαρουσσου επισήμανε: «Θα μπορούσε

να της έχει επιβληθεί κατ'οίκον περιορισμός. Δεν έχει καμία σχέση με τις κατηγορίες που της αποδίδονται. Είναι μητέρα δυο παιδιών δυο και

τεσσάρων ετών τα οποία πλέον μένουν στην τύχη τους».

Via
   
 spitikomas.blogspot.gr
                                            


Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :