Τι πρέπει να προσέχεις όταν οδηγείς μια μοτοσυκλέτα
Σχεδόν στη πλειοψηφία των Ελλήνων, έχουν στη κατοχή τους από ένα παπί ως και μια μοτοσικλέτα...
Βέβαια, αυτό που πρέπει να δούμε, είναι πως θα προστατευτούμε εμείς οι μηχανόβιοι στους ελληνικούς δρόμους.
Κανόνας πρώτος: Φοράμε πάντα κράνος και δένουμε και το λουράκι κάτω από το λαιμό μας.
Πολλοί φορούν κράνος, αλλά το λουράκι δεν το δένουν. Σε μια πτώση με την μηχανή, το κράνος θα φύγει από το κεφάλι μας, και αν το κεφάλι χτυπήσει στην άσφαλτο.. το κρανίο θα ανοίξει στα δύο.
Κανόνας δεύτερος: Η ταχύτητα ισούται με θάνατο στους ελληνικούς δρόμους.
Καμία μοτοσυκλέτα δεν μπορεί να σε κρατήσει άμα ο δρόμος είναι ένα μάτσο χάλι.
Μπορεί να στεναχωριούνται μερικοί με τις μηχανές πίστας αλλά έτσι είναι. Ένα άλλο που μπορεί να πάθει ένας οδηγός όταν τρέχει, είναι να του πεταχτεί μπροστά του ένα σκυλί. Το βράδυ ειδικά, πετάγονται από του πουθενά αλεπούδες, και δεν χρειάζεται να συνεχίσω.. τι θα πάθεις, αν πέσεις πάνω της με αυτά τα χιλιόμετρα. Οι δρόμοι στην Ελλάδα δεν έχουν περίφραξη, και είναι φυσικό να περνούν από πάνω τους και ζώα.
Τους καλοκαιρινούς μήνες ειδικά στους επαρχιακούς δρόμους, πετάγονται τρακτέρ μέσα από τα χωράφια.. και αφήνουν κομμάτια από λάσπη πάνω στο δρόμο.
Η μοτοσυκλέτα πατώντας ένα τέτοιο "χωμάτινο τούβλο" θα γλιστρήσει και η πτώση θα είναι μοιραία μέσα στα σκοτάδια. Τους καλοκαιρινούς μήνες.. ειδικά όταν αλωνίζουν τον Ιούνιο, οι μπομπίνες πιάνουν όλο τον δρόμο, και τα λεπίδια τους σε προκαλούν τρόμο.
Όταν θέλουμε να πάμε ένα ταξίδι, κάνουμε ένα "τσεκ απ" στη μηχανή, και παίρνουμε μαζί μας τα απαραίτητα κολλητικά σε περίπτωση φόλας.
Κανόνας τρίτος: Όταν βγαίνουμε στα μπαράκια το καλοκαιράκι και έχουμε πιει, καλό θα είναι να μη καβαλήσουμε την μηχανή. Όταν είσαι σουρωμένος, το γκάζι της μοτοσυκλέτας είναι γλυκό, και ο θάνατος σε περιμένει στην άκρη του δρόμου. Μπορεί να ακούγεται ωμό και σκληρό, αλλά έτσι είναι. Τα περισσότερα παλληκάρια που σκοτώθηκαν με τις μηχανές.. το έπαθαν μετά από νυχτερινούς εξόδους. Μετά από την έξοδο ενός καλοκαιρινού μαγαζιού.. και είμαστε σε νορμάλ κατάσταση, πάλι δεν αρχίζουμε τα γκαζίδια με την μηχανή.
Θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας πάντα, ότι πιο κάτω του δρόμου υπάρχει κίνδυνος να τρακάρετε. Πολλοί μηχανόβιοι τα ξημερώματα, βλέποντας έναν δρόμο χωρίς κίνηση, φτάνουν τα στροφιλίκια της μηχανής στα κόκκινα. Αυτό είναι ένα μεγάλο λάθος, που κάνουν συχνά κυρίως.. οι πιτσιρικάδες και τους στοιχίζει ακριβά. Μια μοτοσυκλέτα οφείλουμε να την σεβόμαστε για να μας σεβαστεί και αυτή. Όταν οδηγείς μια μοτοσυκλέτα οφείλεις να είσαι υπεύθυνος.
Οι μακακίες με τις μοτοσυκλέτες πληρώνονται ακριβά.
Via
Κανόνας δεύτερος: Η ταχύτητα ισούται με θάνατο στους ελληνικούς δρόμους.
Καμία μοτοσυκλέτα δεν μπορεί να σε κρατήσει άμα ο δρόμος είναι ένα μάτσο χάλι.
Μπορεί να στεναχωριούνται μερικοί με τις μηχανές πίστας αλλά έτσι είναι. Ένα άλλο που μπορεί να πάθει ένας οδηγός όταν τρέχει, είναι να του πεταχτεί μπροστά του ένα σκυλί. Το βράδυ ειδικά, πετάγονται από του πουθενά αλεπούδες, και δεν χρειάζεται να συνεχίσω.. τι θα πάθεις, αν πέσεις πάνω της με αυτά τα χιλιόμετρα. Οι δρόμοι στην Ελλάδα δεν έχουν περίφραξη, και είναι φυσικό να περνούν από πάνω τους και ζώα.
Τους καλοκαιρινούς μήνες ειδικά στους επαρχιακούς δρόμους, πετάγονται τρακτέρ μέσα από τα χωράφια.. και αφήνουν κομμάτια από λάσπη πάνω στο δρόμο.
Η μοτοσυκλέτα πατώντας ένα τέτοιο "χωμάτινο τούβλο" θα γλιστρήσει και η πτώση θα είναι μοιραία μέσα στα σκοτάδια. Τους καλοκαιρινούς μήνες.. ειδικά όταν αλωνίζουν τον Ιούνιο, οι μπομπίνες πιάνουν όλο τον δρόμο, και τα λεπίδια τους σε προκαλούν τρόμο.
Όταν θέλουμε να πάμε ένα ταξίδι, κάνουμε ένα "τσεκ απ" στη μηχανή, και παίρνουμε μαζί μας τα απαραίτητα κολλητικά σε περίπτωση φόλας.
Κανόνας τρίτος: Όταν βγαίνουμε στα μπαράκια το καλοκαιράκι και έχουμε πιει, καλό θα είναι να μη καβαλήσουμε την μηχανή. Όταν είσαι σουρωμένος, το γκάζι της μοτοσυκλέτας είναι γλυκό, και ο θάνατος σε περιμένει στην άκρη του δρόμου. Μπορεί να ακούγεται ωμό και σκληρό, αλλά έτσι είναι. Τα περισσότερα παλληκάρια που σκοτώθηκαν με τις μηχανές.. το έπαθαν μετά από νυχτερινούς εξόδους. Μετά από την έξοδο ενός καλοκαιρινού μαγαζιού.. και είμαστε σε νορμάλ κατάσταση, πάλι δεν αρχίζουμε τα γκαζίδια με την μηχανή.
Θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας πάντα, ότι πιο κάτω του δρόμου υπάρχει κίνδυνος να τρακάρετε. Πολλοί μηχανόβιοι τα ξημερώματα, βλέποντας έναν δρόμο χωρίς κίνηση, φτάνουν τα στροφιλίκια της μηχανής στα κόκκινα. Αυτό είναι ένα μεγάλο λάθος, που κάνουν συχνά κυρίως.. οι πιτσιρικάδες και τους στοιχίζει ακριβά. Μια μοτοσυκλέτα οφείλουμε να την σεβόμαστε για να μας σεβαστεί και αυτή. Όταν οδηγείς μια μοτοσυκλέτα οφείλεις να είσαι υπεύθυνος.
Οι μακακίες με τις μοτοσυκλέτες πληρώνονται ακριβά.
Via
Post A Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια :