Πώς θα γίνω οργανωτική; Άρχισε να φτιάχνεις λίστες!
Η σωστή διαχείριση χρόνου μπορεί να σε γλιτώσει από άγχος, κούραση και λάθη. Αν και είναι μια...
ικανότητα που δεν έχουμε όλοι έμφυτη, τα σωστά εργαλεία θα κάνουν τη διαφορά. Ποια; Ένα στιλό και ένα φύλλο χαρτί. «Η λίστα είναι το πρώτο βήμα για την αποτελεσματική διαχείριση του χρόνου σου» λέει η life coach Κατερίνα Ευστρατιάδου. «Με τη δημιουργία της επιτυγχάνεις δύο πράγματα: καθαρό μυαλό και ξεκάθαρη παρουσίαση του τι πρέπει ή τι θέλεις να κάνεις». Φέρε την αισιοδοξία στη ζωή σου με 3 βήματα! Παράλληλα, είναι και ένα αποτελεσματικό εργαλείο διαχείρισης του άγχους. «Όταν θα έχεις βάλει όλες τις υποχρεώσεις στο χαρτί, θα τις έχεις “τακτοποιήσει”», τονίζει η life coach και προσθέτει: «Μπορείς να τις βγάλεις από το μυαλό σου ως έγνοιες και δε θα χρειάζεται να ανησυχείς ότι πρέπει να τα έχεις όλα στο κεφάλι σου». Εξωτερικεύοντας τις σκέψεις σου, κάνεις τις υποχρεώσεις σου «πραγματικές» και έτσι η δέσμευσή σου απέναντί τους αυξάνεται. Με τις λίστες αποκτάς μεγαλύτερη αίσθηση ελέγχου και σκοπού, μείωση του άγχους και περισσότερο χρόνο για να κάνεις αυτά που θέλεις. Πώς θα ξεκινήσεις Εξαφάνισε τα χαρτάκια που γεμίζουν το γραφείο σου και… Φτιάξε έναν κύριο κατάλογο. Αυτός θα καλύπτει το σύνολο των υποχρεώσεών σου. Θα πρέπει να αναθεωρείς ή να διορθώνεις αυτή τη λίστα τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.
Βάλε προτεραιότητα στις υποχρεώσεις, από την πιο σημαντική προς τη λιγότερο. Χρησιμοποίησε ένα σύστημα ΑΒΓ: Α για πρώτης προτεραιότητας, Β για δεύτερης και Γ για τρίτης προτεραιότητας. Μοίρασε το χρόνο σου ανάλογα στις υποχρεώσεις αυτές.
Προγραμμάτισε τις υποχρεώσεις στο ημερολόγιό σου ώστε να μπορείς να αναλάβεις δράση. Να το κάνεις αυτό συχνά και όταν μεταφέρεις μια υποχρέωση στο ημερολόγιο να τη σβήνεις από τον κύριο κατάλογό σου. Η ψυχολογία παίζει ρόλο Πώς όμως θα αποφύγεις να φτιάξεις άλλη μία λίστα με πράγματα που δε θα κάνεις ποτέ; Το πρώτο βήμα είναι απλά να ξεκινήσεις. Όπως θα αρχίσεις να σβήνεις υποχρεώσεις από τη λίστα θα δημιουργηθεί μια κεκτημένη φόρα που θα σε συμπαρασύρει. «Το να σβήνεις αυτά που έχεις ολοκληρώσει είναι πιο σημαντικό απ’ όσο νομίζεις» εξηγεί η life coach. «Δεν υπογραμμίζει απλά τη σημασία που έχεις δώσει στη λίστα, αλλά δημιουργεί και μια θετική αίσθηση υπευθυνότητας και επίτευξης και ένα ισχυρό κίνητρο». Πηγή
Via
ικανότητα που δεν έχουμε όλοι έμφυτη, τα σωστά εργαλεία θα κάνουν τη διαφορά. Ποια; Ένα στιλό και ένα φύλλο χαρτί. «Η λίστα είναι το πρώτο βήμα για την αποτελεσματική διαχείριση του χρόνου σου» λέει η life coach Κατερίνα Ευστρατιάδου. «Με τη δημιουργία της επιτυγχάνεις δύο πράγματα: καθαρό μυαλό και ξεκάθαρη παρουσίαση του τι πρέπει ή τι θέλεις να κάνεις». Φέρε την αισιοδοξία στη ζωή σου με 3 βήματα! Παράλληλα, είναι και ένα αποτελεσματικό εργαλείο διαχείρισης του άγχους. «Όταν θα έχεις βάλει όλες τις υποχρεώσεις στο χαρτί, θα τις έχεις “τακτοποιήσει”», τονίζει η life coach και προσθέτει: «Μπορείς να τις βγάλεις από το μυαλό σου ως έγνοιες και δε θα χρειάζεται να ανησυχείς ότι πρέπει να τα έχεις όλα στο κεφάλι σου». Εξωτερικεύοντας τις σκέψεις σου, κάνεις τις υποχρεώσεις σου «πραγματικές» και έτσι η δέσμευσή σου απέναντί τους αυξάνεται. Με τις λίστες αποκτάς μεγαλύτερη αίσθηση ελέγχου και σκοπού, μείωση του άγχους και περισσότερο χρόνο για να κάνεις αυτά που θέλεις. Πώς θα ξεκινήσεις Εξαφάνισε τα χαρτάκια που γεμίζουν το γραφείο σου και… Φτιάξε έναν κύριο κατάλογο. Αυτός θα καλύπτει το σύνολο των υποχρεώσεών σου. Θα πρέπει να αναθεωρείς ή να διορθώνεις αυτή τη λίστα τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.
Βάλε προτεραιότητα στις υποχρεώσεις, από την πιο σημαντική προς τη λιγότερο. Χρησιμοποίησε ένα σύστημα ΑΒΓ: Α για πρώτης προτεραιότητας, Β για δεύτερης και Γ για τρίτης προτεραιότητας. Μοίρασε το χρόνο σου ανάλογα στις υποχρεώσεις αυτές.
Προγραμμάτισε τις υποχρεώσεις στο ημερολόγιό σου ώστε να μπορείς να αναλάβεις δράση. Να το κάνεις αυτό συχνά και όταν μεταφέρεις μια υποχρέωση στο ημερολόγιο να τη σβήνεις από τον κύριο κατάλογό σου. Η ψυχολογία παίζει ρόλο Πώς όμως θα αποφύγεις να φτιάξεις άλλη μία λίστα με πράγματα που δε θα κάνεις ποτέ; Το πρώτο βήμα είναι απλά να ξεκινήσεις. Όπως θα αρχίσεις να σβήνεις υποχρεώσεις από τη λίστα θα δημιουργηθεί μια κεκτημένη φόρα που θα σε συμπαρασύρει. «Το να σβήνεις αυτά που έχεις ολοκληρώσει είναι πιο σημαντικό απ’ όσο νομίζεις» εξηγεί η life coach. «Δεν υπογραμμίζει απλά τη σημασία που έχεις δώσει στη λίστα, αλλά δημιουργεί και μια θετική αίσθηση υπευθυνότητας και επίτευξης και ένα ισχυρό κίνητρο». Πηγή
Via
Post A Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια :